AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har noen piggmentflekker som har blitt mørkere med tiden. Er i 20årene, og blitt påpasselig med solfaktor(bruker kun spf 50 i ansiktet), men de jeg har fått har jeg jo fått. Har sett litt på Clinique sin corrector..men lest en del på MUA og den scorer ikke så veeeldig høyt. Noen produkter dere vet om som fungerer? Anonymous poster hash: 333ae...5ba
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Filorga Pigment-Perfect. Anonymous poster hash: 40547...3f8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Filorga Pigment-Perfect.Anonymous poster hash: 40547...3f8 Vil du skrive litt mer? Har du prøvd denne selv? Hva slags utgangspunkt hadde du? Anonymous poster hash: 333ae...5ba
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Ingen produkter i håndkjøp er tillatt å putte stoffer inn i for bleking av pigmentflekker. Der må rimelig mye vit A i produktene, langt over tillatt grense, for å ha noen effekt. Apotekets Vitapan krem/salve er de med mest Vitaminer i for bleking. Ellers så må du over påreseptpliktige preperater, i følge min hudspesialist på et stort sykehus. Anonymous poster hash: 8563e...0e4
_LanciA_ Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Du kan prøve zo medical med hydroquinone for å fjerne pigmentflekker. Men du må til hudlege/sykepleier for å få det. Det er også veldig dyrt. Jeg bruker nå retinol krem fra zo medical og er fornøyd. Men plagsomt med svie, rødhet og flassing i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå