AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Er det noen som har prøvd disse? Har ganske lys hud, men er ellers mørk (mørke bryn/vipper, hår, lepper.) Tenkte å bestille en ny bronzer nå som det er tilbud hos Kicks, men har ikke mulighet til å prøve i butikk. De jeg vurderer er Illuminating bronzing powder i fargen Bali og Bronzing powder i fargen Golden light. Bruker stort sett bronzer kun til konturering, ikke i resten av fjeset. Har nå Too Faced - chocolate soleil, og den er litt for mørk. Om dere har andre forslag (helst fra Kicks, siden jeg skal bestille derfra nå uansett) så kom gjerne med de Anonymous poster hash: 8b457...74a
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Tror heller en matt brunlig rouge fra MAC vil være greia. Jeg vil anbefale deg og sjekke ut Harmony, Tenderling. Du finner dem her.
aalyah Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Er det noen som har prøvd disse? Har ganske lys hud, men er ellers mørk (mørke bryn/vipper, hår, lepper.) Tenkte å bestille en ny bronzer nå som det er tilbud hos Kicks, men har ikke mulighet til å prøve i butikk. De jeg vurderer er Illuminating bronzing powder i fargen Bali og Bronzing powder i fargen Golden light. Bruker stort sett bronzer kun til konturering, ikke i resten av fjeset. Har nå Too Faced - chocolate soleil, og den er litt for mørk. Om dere har andre forslag (helst fra Kicks, siden jeg skal bestille derfra nå uansett) så kom gjerne med de Anonymous poster hash: 8b457...74a Jeg er mørkere enn deg, men har noen fra BB som jeg liker kjempegodt. Husker dessverre ikke fargene og har ikke mulighet til å sjekke. Men jeg bruker ikke bronzer til contour. Det er ofte litt varme farger og kan fort gi ett møkkete uttrykk. Hva du prøvd paletten til anastasia beverly hills? Mulig du må ha light om du er veldig lys.
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 TS. Du kan også kjøpe en consealer i stikkform (litt mørkere enn din foundation) for å tegne på konturinga da og blir de jevnet ut med våt svamp så er de idiotsikre. Omtrent alle merkene har slike.
aalyah Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 TS. Du kan også kjøpe en consealer i stikkform (litt mørkere enn din foundation) for å tegne på konturinga da og blir de jevnet ut med våt svamp så er de idiotsikre. Omtrent alle merkene har slike. Ja! Jeg har faktisk brukt sticken til BB til dette. (Foundation). Men bruker for det meste Tom Ford sin(liker fargene bedre).
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Ja! Jeg har faktisk brukt sticken til BB til dette. (Foundation). Men bruker for det meste Tom Ford sin(liker fargene bedre). Jeg har en billig stikk consealer fra Yves Rocher til jobben, storfornøyd.
aalyah Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har en billig stikk consealer fra Yves Rocher til jobben, storfornøyd. Den har jeg ikke prøvd. Sikkert ett flott alternativ. Jeg liker tom ford og Bobbi Brown så godt fordi dekkevnen er perfekt. Er jo egentlig full coverage Foundation sticks. Varer også i en evighet.. men den fra TF gir en litt mer dewy look, så det er noe å være obs på. Synes ofte concealer kan være litt tunge, og synes ikke alltid finishen blir like fin og naturlig.
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Den har jeg ikke prøvd. Sikkert ett flott alternativ. Jeg liker tom ford og Bobbi Brown så godt fordi dekkevnen er perfekt. Er jo egentlig full coverage Foundation sticks. Varer også i en evighet.. men den fra TF gir en litt mer dewy look, så det er noe å være obs på. Synes ofte concealer kan være litt tunge, og synes ikke alltid finishen blir like fin og naturlig. Våt svamp som "rulles" (omtrent som når du maler med rull) på istedet for kost ordner den biffen.
aalyah Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Våt svamp som "rulles" (omtrent som når du maler med rull) på istedet for kost ordner den biffen. Har noen slike også, men ikke funnet en jeg virkelig kan gi holy grail status enda
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Har noen slike også, men ikke funnet en jeg virkelig kan gi holy grail status enda Jeg har en liten en som jeg liker virkelig godt, HG status har bare Sigma F80.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #11 Skrevet 26. juli 2015 Takk for svar alle sammen Da tror jeg det blir MAC bronzer i Golden, som jeg skal bruke som solpudder, også en Bobbi Brown consealer stick til konturering. Anonymous poster hash: 8b457...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå