Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det gjør jeg, MÅÅ tisse når vannet renner. 

Anonymous poster hash: 6d11f...d75
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel...?

Anonymous poster hash: abd0e...594
AnonymBruker
Skrevet

Har vi ikke allerede en lang tråd om dette?

Anonymous poster hash: 1bb85...2f9
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det har nettopp vært en tråd om dette ja.

Konklusjonen:

Noen tisser i dusjen, noen gjør det ikke.

De som ikke tisser i dusjen, synes de som gjør det er ekle og uhygieniske

De som tisser i dusjen, ser på seg selv som praktiske, og ser på de som ikke gjør det som pripne og hysteriske. ;)

Endret av Crobern
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det gjør jeg, MÅÅ tisse når vannet renner. 

Anonymous poster hash: 6d11f...d75

Har vi ikke allerede en lang tråd om dette?

Anonymous poster hash: 1bb85...2f9

Jo, det tenkte jeg også på :)

Men nå passet det fint med en slik tråd, fordi det er kommet råd om å tisse i dusjen:

http://www.kjendis.no/2015/07/25/kjendis/gwyneth_paltrow/hollywood/goopcom/tissing/40299110/

Anonymous poster hash: ffcdf...504

AnonymBruker
Skrevet

Det har nettopp vært en tråd om dette ja.

Konklusjonen:

Noen tisser i dusjen, noen gjør det ikke.

De som ikke tisser i dusjen, synes de som gjør det er ekle og uhygieniske

De som tisser i dusjen, ser på seg selv som praktiske, og ser på de som ikke gjør det som pripne og hysteriske. ;)

Men, har du lest denne? :

Den riktige stillingen

Selv om det å tisse på huk i dusjen muligens høres ut som et snodig prosjekt, så har faktisk Paltrow og Goop.com helt rett, ifølge gynekolog Vivek Kumar Sethi. 

Han forklarer til Dagbladet at stillingen er mer nyttig enn å sitte på toalettet.

- Rent anatomisk er det veldig gunstig, da det fra naturens side er den «riktige» stillingen å tisse eller bæsje i. Det er en grunn til at flere land fortsatt har toaletter man ikke kan sette seg ned på, sier han og fortsetter:

- Når man sitter på toalettet tar man i bruk helt andre muskler, og det har liten effekt for bekkenet.

- Hvor viktig er det å trene bekkenmuskulaturen?

- Det er uhørlig viktig, spesielt etter fødsler. Blant annet for å unngå urininkontinens, sier Sethi.

http://www.kjendis.no/2015/07/25/kjendis/gwyneth_paltrow/hollywood/goopcom/tissing/40299110/

• Liker 1
Skrevet

Ser der ja.

Men, har du lest denne? :

Den riktige stillingen

Selv om det å tisse på huk i dusjen muligens høres ut som et snodig prosjekt, så har faktisk Paltrow og Goop.com helt rett, ifølge gynekolog Vivek Kumar Sethi. 

Han forklarer til Dagbladet at stillingen er mer nyttig enn å sitte på toalettet.

- Rent anatomisk er det veldig gunstig, da det fra naturens side er den «riktige» stillingen å tisse eller bæsje i. Det er en grunn til at flere land fortsatt har toaletter man ikke kan sette seg ned på, sier han og fortsetter:

- Når man sitter på toalettet tar man i bruk helt andre muskler, og det har liten effekt for bekkenet.

- Hvor viktig er det å trene bekkenmuskulaturen?

- Det er uhørlig viktig, spesielt etter fødsler. Blant annet for å unngå urininkontinens, sier Sethi.

Nei, dette hadde jeg ikke lest. Mye som er riktig i følge den ene og den andre. Men om det er galt for meg personlig allikevel, så er det det.

Gjest Stringfellow1
Skrevet

Jeg tisser aldri i dusjen, nei...

Gjest Cartman
Skrevet

Dassen er rett ved dusjen, så jeg går de forbanna to skrittene bort til dassen og pisser. Pisset mitt har for øvrig en blank til okergul farge, som matcher flisene i gulvet.

Gjest Martiz_
Skrevet

Hvis jeg er i dusjen og må tisse så gjør jeg selvfølgelig det der. Klarer ikke å holde meg og gidder ikke gå ut av dusjen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...