Gå til innhold

Bruk sykkelstien!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Weeell, you know.... Når de oppfører seg som dritt, kan de virkelig ikke forvente annet.

Og ikke kom her og fortell meg at DU ikke ler av andre som slår seg, f.eks youtube videoer 

Synes du denne er morsom? FY FY DEG!! Eller.. Nei? FOlk som slår seg kan være morsomt..

Hvordan er din egen oppførsel? Jeg tror du kan begynne med deg selv. Du oppfører deg vel ikke akkurat så pent ut ifra de holdningene du utviser her.

Anonymous poster hash: e6d77...587

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er din egen oppførsel? Jeg tror du kan begynne med deg selv. Du oppfører deg vel ikke akkurat så pent ut ifra de holdningene du utviser her.

Anonymous poster hash: e6d77...587

I hvilken arena? På veien? På jobb? HJemme? Med bekjente?

Min oppførsel tror jeg de færreste kan klage på. Ja, jeg kjører fort enkelte steder, men jeg viser hensyn så fort det kreves. Men jeg forventer at folk viser hensyn.. Er det ledig plass i høyrefeltet og jeg kommer i venstrefeltet forventer jeg at bilen foran flytter seg hvis mulig, eller øker hastigheten.

Jeg viser såpass hensyn at passasjerer irriterer seg og sier jeg er for snill i trafikken.

Men ikke la deg lure, Oppfør deg som en idiot og du får høre det, så lenge det ikke skaper en farlig situasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...