AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Føles ut som at alle forguder disse skoene! Jeg synes de er klamme og ekle. De er laget for folk med plattfot, de er så flate at det er latterlig! Blir svett og klam etter få timer, de er så langt ifra behagelige som du får det! På ungdomskolen så var det ikke uvanlig at alle hadde 3-5 par vær. I forskjellige farger, jeg eide ingen. Hadde et par som ble stuet vekk bakerst i skapet etter få måneder. Anonymous poster hash: 3c0a1...1db 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Du hadde et par men eide ingen? Stjal du et par Converse som du stuvet bakerst i et skap? Å ikke like Converse er vel like normalt som å like dem, smaken er forskjellig. Men å hate en skotype? Get a grip. Bare folk med problemer går rundt og hater alt de ikke liker. Anonymous poster hash: 03ecf...ea9 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Du hadde et par men eide ingen? Stjal du et par Converse som du stuvet bakerst i et skap? Å ikke like Converse er vel like normalt som å like dem, smaken er forskjellig. Men å hate en skotype? Get a grip. Bare folk med problemer går rundt og hater alt de ikke liker. Anonymous poster hash: 03ecf...ea9 altså.. jeg brukte de ikke daglig eller lenge. Hvordan kan jeg hate noe jeg ikke har prøvd? Men når folk spurte så sa jeg "nei jeg har ingen", for de fantes ikke i mitt hodet. Ble aldri brukt. ts Anonymous poster hash: 3c0a1...1db
Sea Lace Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Hater? Nei, men jeg synes ikke de er spesielt fine. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Bare lei av at de tilhører standard uniformen for alt og alle. Kjedelig. Anonymous poster hash: ce24c...311 1
Nevian Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Et av de første innleggene jeg hadde her inne gikk på at jeg synes Converse-sko ikke bør brukes etter fylte 12 år - og det står jeg fortsatt på. 5
Wilma89 Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Converse er for meg helt vanlig, verken stygt eller spesielt fint. Har et par som jeg kjøpte billig i USA, men ikke mer enn det. Syns heller ikke de et spesielt gode å gå med.
Berit Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Hårte på radioen i dag at converse sko ikke hadde forandret design siden de kom. Men i år skulle de lages litt mer høye på hælen og det skulle være litt mer riktige for foten. Endret 25. juli 2015 av Berit 2
Gjest lipgloss Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 jeg har 5 par converse i forskjellige farger og stiler,noen lave noen høye og et par med slim såle,må si jeg liker dem godt,de passer fint til det meste av fritidsklær åsså er dem fine å gå barbeint i:)
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #11 Skrevet 25. juli 2015 Hårte på radioen i dag at converse sko ikke hadde forandret design siden de kom. Men i år skulle de lages litt mer høye på hælen og det skulle være litt mer riktige for foten. det var slik jeg kom på mitt hat mot converse Vet ikke om jeg skal prøve de nye skoene, for de puster vell ikke mer enn de gamle. det er jo nytt stoff i de, så kanskje de ikke blir like klamme og fæle. ts Anonymous poster hash: 3c0a1...1db
halo Skrevet 25. juli 2015 #12 Skrevet 25. juli 2015 Converse er vel ikke verken penere eller styggere enn mye annet fottøy folk går med. Liker de korte best!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #13 Skrevet 25. juli 2015 Jeg likte Converse før, og hadde noen par av dem da. Men det begynner å bli noen år siden (minst 6-7 år), i mellomtiden har jeg rukket å bli drittlei dem. Skjønner meg ikke på folk som fortsatt går med disse kjipe skoene, ALLE har dem jo...!Anonymous poster hash: d7465...170
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Helt enig i at Conversesko bør kastes før de fyller tolv år, da har de blitt rimelig slitne. For meg er sålen for flat, synes skoene er forferdelig å gå med, men de ser greie nok ut. Men synes synd på føttene til brukerne. Var jo en grunn til at basketspillerne hadde på seg hele sokkeskuffen samtidig da dem brukte skoene til basket. Anonymous poster hash: 6bd32...d21
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #15 Skrevet 27. juli 2015 Grunnen til at så mange har Converse er vel gjerne fordi det er veldig greie sko som ser bra ut til det aller meste, fra jeans til kjole. Jeg syns de er helt ok, og det finnes mange sko som er mye styggere. Nye Converse er ikke så gode å gå i syns jeg, men når man har gått de ut litt former de seg etter foten og blir bedre. Anonymous poster hash: ca192...bf7
Gjest Dårris Skrevet 27. juli 2015 #16 Skrevet 27. juli 2015 Jeg elsker converse! Har 6 par (tre par lave og tre par høye) Selvfølgelig fins det penere sko, men til jeans, shorts og enkle hverdagskjoler er converse gull.
FantasDick Skrevet 27. juli 2015 #17 Skrevet 27. juli 2015 I like them! Ser bra ut, passer til nesten alt, greie å gå med - selv uten plattfot.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #18 Skrevet 27. juli 2015 Jeg likte dem for femten år siden, men da gikk jo ikke halve byen med dem. Anonymous poster hash: 0cbfa...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå