Gå til innhold

Fantastiske menn og søte kvinner!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha en hjemmedate i dag, som involverer vin. Utover dette så har man ingen plan. Skulle egentlig grille og drikke vin ute på terassen, men ettersom været ikke holder mål så trenger jeg ideer.

Jeg vil helst ikke ha noe pinlig stillhet, hva kan man gjøre? Spille spill? Har dere noe form for leker eller andre ting man kan underholdes med? Hva hadde dere menn syntes hadde vært en bra hjemmedate?

(mulig vi drar på byen senere og.)

Alle forslag settes stor pris på! :)

Anonymous poster hash: 2ce19...322
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

lage mat sammen muligens.

Forberede noen samtaleemner.

Hvis du ikke ønsker pinlige stillheter så vær en god lytter. Vær oppriktig interessert i han og hans interesser. Lytt NØYE til hva han sier og svar. La han lære deg noe. Ikke snakk for mye om deg selv, vent til han spør deg. Er du flink til å stille han spørsmål, vil han etterhvert spørre tilbake. 

Spør om hans fulle navn og lær deg det. 

Det finnes et ark med 36 spørsmål som man skal spørre hverandre og som faktisk har vist seg å fungere så bra at mange av de som har utført denne testen har endt opp med å gifte seg! Spørsmålene er typisk sånn at man blir kjent på en litt annen måte- man unngår mye av den overfladiske praten man har i starten. Du kunne foreslått at dere skal sette dere ned og spørre hverandre om disse spørsmålene. Etter dere er ferdig skal dere stirre hverandre inn i øynene uten å se bort i 4 minutter. Det er ufattelig lenge, men en viktig del av leken. 

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2909261/The-36-questions-guaranteed-make-fall-love-Two-couples-soulmates-taking-psychologists-quiz.html

Drikk litt, men ikke for mye. 

Anonymous poster hash: 8234b...c64
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett på litt musikk. Begynn å forbered maten, men du trenger ikke ha den ferdig til han kommer. Da er det litt å henge fingrene i mens man prater og kanskje dere kan tilberede litt sammen. 

Forhåpentligvis er praten nok å fylle kvelden med (som det er når man har god kjemi), hvis ikke kan du foreslå at dere tar en drink på en bar ute.

Anonymous poster hash: 7af04...f14
Skrevet

Hva med sex?

Ellers gode tips over.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen hadde dratt fram ark med spørsmål eller spill for å fylle tiden med meg på en hjemmedate, hadde jeg stusset, altså. Hadde tatt det som en indikasjon på at den andre trodde jeg var kjedelig/lite snakkesalig/asosial. Hvis man i tillegg må planlegge samtaleemner på forhånd, så begynner man i feil ende. Mye bedre å bare ta ting som det kommer, og ikke ta alt så seriøst. Er man på bølgelengde, går ting av seg selv og praten flyter lett.

Anonymous poster hash: e574a...a44
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så mye stress med å gjøre noe? Skal dere ikke bare være sammen da? Bli kjent? da holder det i bøtter og spann å bare være med hverandre og snakke.

Anonymous poster hash: 8f535...584
AnonymBruker
Skrevet

lage mat sammen muligens.

Forberede noen samtaleemner.

Hvis du ikke ønsker pinlige stillheter så vær en god lytter. Vær oppriktig interessert i han og hans interesser. Lytt NØYE til hva han sier og svar. La han lære deg noe. Ikke snakk for mye om deg selv, vent til han spør deg. Er du flink til å stille han spørsmål, vil han etterhvert spørre tilbake. 

Spør om hans fulle navn og lær deg det. 

Det finnes et ark med 36 spørsmål som man skal spørre hverandre og som faktisk har vist seg å fungere så bra at mange av de som har utført denne testen har endt opp med å gifte seg! Spørsmålene er typisk sånn at man blir kjent på en litt annen måte- man unngår mye av den overfladiske praten man har i starten. Du kunne foreslått at dere skal sette dere ned og spørre hverandre om disse spørsmålene. Etter dere er ferdig skal dere stirre hverandre inn i øynene uten å se bort i 4 minutter. Det er ufattelig lenge, men en viktig del av leken. 

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2909261/The-36-questions-guaranteed-make-fall-love-Two-couples-soulmates-taking-psychologists-quiz.html

Drikk litt, men ikke for mye. 

Anonymous poster hash: 8234b...c64

De spørsmålene funket dårlig spør du meg . 

Anonymous poster hash: 9c2f5...439

Skrevet

Hvis noen hadde dratt fram ark med spørsmål eller spill for å fylle tiden med meg på en hjemmedate, hadde jeg stusset, altså. Hadde tatt det som en indikasjon på at den andre trodde jeg var kjedelig/lite snakkesalig/asosial. Hvis man i tillegg må planlegge samtaleemner på forhånd, så begynner man i feil ende. Mye bedre å bare ta ting som det kommer, og ikke ta alt så seriøst. Er man på bølgelengde, går ting av seg selv og praten flyter lett.

Anonymous poster hash: e574a...a44

Da tror jeg at jeg hadde fått mild panikk og sett etter nærmeste nødutgang. :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke dumt å ha noen spørsmål i bakhodet, men å dra fram spørsmålsark blir litt rart. Spille spill? Vel, kommer veldig an på daten, men hadde ikke lagt opp til det på en tidlig hjemmedate.

Anonymous poster hash: fac3d...79c
AnonymBruker
Skrevet

Ha en film klar i tilfelle. Ellers ville jeg tatt det med ro, ass

Anonymous poster hash: 8f84e...0f5
Skrevet

Be alle mennen legge nøklene i en bolle, så setter du bind på kvinnene og de leter frem et nøkkelknippe fra bollen og ...hehe   nei..

Bare sett frem vin og vær en hyggelig vertinne, slapp av og kos deg, så skal du se prat og hygge kommer av seg selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...