AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Jeg elsker å reise! Men omtrent alle vennene mine er i forhold og reiser med partneren sin jeg er singel og har da ingen å reise med. Dere i samme situasjon, hvem reiser dere med? Alene? Anonymous poster hash: 63089...4dc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Alene, sammen med venner eller familie. Er spesielt glad i å reise alene! Anonymous poster hash: 84db6...069
Pinkee Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Her blir det rett og slett til at jeg ikke reiser. Har litt med økonomi å gjøre og da. Eneste grunnen til at jeg av og til ønsker meg en partner, å ha noe å finne på ting med/reise med. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har nettopp vært i Roma i fire dager helt alene, og i fjor var jeg i Hellas alene en uke Jeg elsker å reise, og trenger å komme meg vekk litt i blant, og lar ikke det faktum at jeg ikke har noe kjæreste akkurat nå, hindre meg i det. På vinteren pleier jeg å reise på tur til en av kanariøyene sammen med en eller to venninner. Anonymous poster hash: aa3c9...19d
Skogkatten Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Jeg reiser alene, eller en sjelden gang sammen med familie eller venner. Jeg har blitt veldig glad i å reise alene, da kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Reiser som regel alene, men skulle gjerne hatt en partner å reise med til Afrika, Asia og Sør-Amerika. Anonymous poster hash: f92cf...5ee
Gjest Linaria Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Alene! Elsker å reise alene og det er deilig å ha den friheten igjen :D Er så lei av kjæresteturer der man bare krangler og ikke får mulighet til å bli kjent med andre mennesker.
hjertesukka Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Av og til alene, av og til med ei singel venninne som jeg er på bølgelengde med. Vi må helst ha lyst til det samme og litt samme døgnrytme m.m.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Har barn, så reiser med de. Ellers har jeg vært på noen reiser med et familiemedlem. Jeg kunne fint ha reist alene og. Anonymous poster hash: 6bea1...34f
Serafina. Skrevet 26. juli 2015 #11 Skrevet 26. juli 2015 Jeg reiser med venninner. Har en god venninne jeg reiser en del med og andre ganger er vi flere sammen.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #12 Skrevet 26. juli 2015 Alene! Elsker å reise alene og det er deilig å ha den friheten igjen :D Er så lei av kjæresteturer der man bare krangler og ikke får mulighet til å bli kjent med andre mennesker. Når du nevner krangler... Mange synes det er så stusselig at jeg drar på tur alene, men når jeg er på ferie, observerer jeg mange par/familier som er sure, irriterte på hverandre, krangler, springer etter unger hit og dit, prøver å roe ned sure og trassige barn, og generelt ser ut som de ønsker seg et helt annet sted. Da tenker jeg at jammen er det deilig å kunne reise alene og bare kose meg, gjøre som jeg vil, og slippe å krangle og irritere meg. Anonymous poster hash: aa3c9...19d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå