AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Hei. Jeg er en kvinne som er født med mongolske øyne dvs. ett øyelokk som henger over vippene mine og fold innerst i øyet. Vær så snill å spar meg for all moralprekenen om vestliggjøring etc. Jeg orker ikke ta den diskusjonen da dette er en personlig avgjørelse. Jeg vurderer å operere øynene mine og lurte på om noen av asiatisk opprinnelse har gjort dette i norge? Ble det mye arr? Har dere noen anbefaling til klinikk? Takknemmlig for svar! Anonymous poster hash: 0a0aa...a78
Gjest Lino Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Jeg er ikke asiatisk selv, men vet at det er blitt vanlig i Sør-Korea(?). Så en dokumentar, og det var ingen av jentene som hadde fått arr. Men dette var ikke i Norge vel og merke! Endret 25. juli 2015 av Lino
Gjest Lino Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Og jeg vet du ikke ville ha slike svar, men jeg må bare si at slike øyne du beskriver, er virkelig nydelig 😊
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar. Jeg tror ikke jeg orker å dra helt til sør- korea akkurat..men lurer bare på om noen har erfaring med hos norske plastikk kirurger. -TS Anonymous poster hash: 0a0aa...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå