AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Hei, jeg har veldig vanskelig for å svelge. Mandlene mine har hovnet opp, og "veggen" bak drøvelen har blitt grønn. Kan det være streptokokker eller noe? Hva kan jeg spise/drikke som kanskje lindrer litt? Holder på å gå i veggen hver gang jeg må svelge noe..Anonymous poster hash: 4602a...952
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Det må du spørre en lege om. Anonymous poster hash: 7cc41...bb1
dillyduzit Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Gå til legen. I mellomtiden kan du drikke solbærtoddy, ispinne (saftis) og ting som ikke har en "hard" eller røff konsistents. Det er nok nasty, men når jeg får halsbetennelse eller halssmerter, pleier jeg å spise glassmat for babier.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Gå til legen. I mellomtiden kan du drikke solbærtoddy, ispinne (saftis) og ting som ikke har en "hard" eller røff konsistents. Det er nok nasty, men når jeg får halsbetennelse eller halssmerter, pleier jeg å spise glassmat for babier. Takk for svar jeg bor i indre gokk, så det er enklest å komme seg til legen på mandag. Derfor jeg spør her. Takk for tips, jeg får ta meg en tur i butikken.Anonymous poster hash: 4602a...952
dillyduzit Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar jeg bor i indre gokk, så det er enklest å komme seg til legen på mandag. Derfor jeg spør her. Takk for tips, jeg får ta meg en tur i butikken.Anonymous poster hash: 4602a...952 Eventuelt kan du ringe legevakten, dersom det er streptokokker burde du få antibiotika. Et lite tips dersom du kjøper med glassmat, tilsett litt salt. Da får det mer behagelig smak. pass opp for melkeprodukter. Cola uten kullsyre (rist flasken, åpne korken så vidt - repeat) kan også hjelpe. Alt mat som kan moses er også good to go. Lapskaus bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå