AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Har bestilt brudekjole av typen havfrue på nettet og den sitter som et skudd, bortsett fra at jeg ikke kan sitte i den Noen som vet om en skredder/syerske i eller rundt Bergen? Andre som har opplevd liknende? Anonymous poster hash: 18805...ba8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Det var skredder på Bergen Storsenter tidligere, usikker på om hun er der enda. Så er det en skredder vis a vis Colonialen (gamle Jacobs) og minibar, en kollega fikk sydd opp kjolen sin der og var fornøyd, tror de het er Vy. Det er skredder på Kkløverhuset også, men de fikk MYE tyn på fb, så vet ikke om jeg hadde tatt sjansen... Anonymous poster hash: 833a2...c41 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Storsenter skredderen er borte. Jeg har brukt Vy, men ville ikke tatt sjansen på noe så dyrebart som brudekjolen min der. Jeg har brukt en dame privat som har utdannelse som skredder fra England. Veldig fornøyd, skal lete litt og finne kontaktdetaljene hennes så kommer jeg tilbake til deg. Anonymous poster hash: 1de34...a36
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Storsenter skredderen er borte. Jeg har brukt Vy, men ville ikke tatt sjansen på noe så dyrebart som brudekjolen min der. Jeg har brukt en dame privat som har utdannelse som skredder fra England. Veldig fornøyd, skal lete litt og finne kontaktdetaljene hennes så kommer jeg tilbake til deg. Anonymous poster hash: 1de34...a36 Tusen takk, det hadde jeg satt veldig pris på! (TS her) Anonymous poster hash: 18805...ba8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Det var skredder på Bergen Storsenter tidligere, usikker på om hun er der enda. Så er det en skredder vis a vis Colonialen (gamle Jacobs) og minibar, en kollega fikk sydd opp kjolen sin der og var fornøyd, tror de het er Vy. Det er skredder på Kkløverhuset også, men de fikk MYE tyn på fb, så vet ikke om jeg hadde tatt sjansen... Anonymous poster hash: 833a2...c41 Ja jeg leste om de på Kløverhuset.. de vil jeg ikke ha noe med å gjøre!! Skal sjekke opp i Vy Anonymous poster hash: 18805...ba8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Kontakt det Lille Røde Huset på Strusshavn på Askøy. Der kan de sikker henvise deg videre til noen som vet og kan. Huset drives av voksne kvinner og er fyllt opp med håndarbeid av alle typer. Anonymous poster hash: 01d98...7f9 1
stråberry Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 (endret) HilsenAnonymous poster hash: 1de34...a36 Endret 27. juli 2015 av stråberry
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 TS her. Takk for svar alle sammen, men fant nettopp ut at jeg kan sitte i den likevel.. måtte bare lære meg riktig teknikk for å sitte i en havfruekjole haha XD Anonymous poster hash: 18805...ba8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå