Chrilla Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har ikm 1.aug, og har så lyst å teste hele tiden. Jeg kjenner forskjellig symptomer som mensmurringer, vond rygg, kvalme... Men så lurer jeg på om jeg bare tror jeg har det fordi jeg vil så gjerne dette her.
tassepus Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har IKM 4. August. Skjønner hva du mener Chrilla, jeg er kjempeutålmodig selv. Tenkte å begynne testinga 10 dpo, det vil si neste fredag så spennende å kjenne symptomer, krysser fingrene for at TR holder seg borte!!
Chrilla Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har IKM 4. August. Skjønner hva du mener Chrilla, jeg er kjempeutålmodig selv. Tenkte å begynne testinga 10 dpo, det vil si neste fredag så spennende å kjenne symptomer, krysser fingrene for at TR holder seg borte!! Ja vi får krysse alt vi har for at TR holder seg langt unna
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Det er en annen tråd om dette, kan vi ikke holde oss til den?Anonymous poster hash: 1eb64...cb4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Det er en annen tråd om dette, kan vi ikke holde oss til den?Anonymous poster hash: 1eb64...cb4 Er det IKM-tråden du tenker på? I så fall synes jeg denne er et fint tillegg til den. Her kan man liksom skravle, mens i IKM-tråden er det bare å fylle inn i lista (stort sett). Anonymous poster hash: a2424...d72 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Er det IKM-tråden du tenker på? I så fall synes jeg denne er et fint tillegg til den. Her kan man liksom skravle, mens i IKM-tråden er det bare å fylle inn i lista (stort sett). Anonymous poster hash: a2424...d72 Sorry, nå så jeg at dette ikke er den trpden jeg trodde, men en ny. Da er jeg heeelt enig Anonymous poster hash: a2424...d72
Lilla-dings Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 Testet positivt nå, er 9 dpo i dag og i pp 4 etter MA (måtte ta både kirurgisk og medisinsk abort) i januar. Lykke!
Chrilla Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2015 Gratulerer Lilla-dings :) Jeg får tester i posten idag mest sannsynlig og lurer på om jeg skal teste ikveld eller imorra.. Men vi får se hvor lenge jeg holder ut med ventinga. Kom over en link igår om at man har høyest sjans for å få positiv test på kvelden for da er hcg nivået høyest. Syntes det hørtes rart ut, for har alltid hørt at morgenurin er det beste å teste med.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Gratulerer Lilla-dings :) Jeg får tester i posten idag mest sannsynlig og lurer på om jeg skal teste ikveld eller imorra.. Men vi får se hvor lenge jeg holder ut med ventinga. Kom over en link igår om at man har høyest sjans for å få positiv test på kvelden for da er hcg nivået høyest. Syntes det hørtes rart ut, for har alltid hørt at morgenurin er det beste å teste med. Graviditetstester om morgenen, EL-tester på ettermiddag/kveld. Anonymous poster hash: a2424...d72
Blondie1 Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har IKM om hele TO uker. Det er lenge å vente, det!
Lilla-dings Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Gratulerer Lilla-dings :) Jeg får tester i posten idag mest sannsynlig og lurer på om jeg skal teste ikveld eller imorra.. Men vi får se hvor lenge jeg holder ut med ventinga. Kom over en link igår om at man har høyest sjans for å få positiv test på kvelden for da er hcg nivået høyest. Syntes det hørtes rart ut, for har alltid hørt at morgenurin er det beste å teste med. Min erfaring er at det ikke har så mye å si når man tar g-test, med mindre man nylig har drukket mye. Mine ble tatt på kvelden denne gangen, 9 dpo, og på formiddagen den gangen jeg hadde MA, 10 dpo. Positive uten tvil.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har IKM 9 august, så en stund til. Blondie1 vi er i samme båt! Så er i første PP, ganske spent. Hatt normal syklus i 4 måneder nå etter ppilleslutt så håper på det beste. -LP Anonymous poster hash: 37ac0...ee1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #15 Skrevet 27. juli 2015 Hadde IKM igår og første dag med positiv test igår :-) krysser fingraAnonymous poster hash: f21fa...cfd
lilleputt Skrevet 20. august 2015 #17 Skrevet 20. august 2015 LP her, jeg er gravid i uke 6! kommer hjem fra ferie i morgen så da blir det bestille legetime!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå