AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg begynte å Date en fyr for mange måneder siden. Det gikk veldig greit i starten, og vi fant på ting sammen, men han var dårlig på å ta kontakt etterhvert... Ting dabbet av, og han fortalte meg at han ikke var klar for forhold nå, og ikke hadde dårlig tid.. Vi har hatt kontakt av og på i mange måneder, men ikke så ofte.. Han sier han liker meg, men samtidig trekker han seg vekk, for og så ta kontakt igjen... Han fortalte meg også at han ikke blir glad i noen, og aldri forelsket... Han blir også sjalu om jeg er med andre menn... Han forteller meg om andre dager som prøver å ta kontakt.. Forstår meg rett og slett ikke på denne mannen. Jeg liker han godt, så blir lei meg av å bli behandlet slik.. Noen som kan tenke seg hvorfor han oppfører seg slik? Han har to barn fra tidligere forhold, og er 35.. Skal sies at han har vært singel lenge... Hilsen kvinne 30... Anonymous poster hash: 5d690...d52
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Hva er det du ikke forstår? Syns det er ganske klart hva han vil. At folk blir eiesyke og sjalu er ikke uvanlig selv om de ikke ønsker å innlede et skikkelig forholdAnonymous poster hash: a1752...02c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Forstår ikke hvorfor han tar kontakt, sier han liker meg, trekker seg unna igjen.. Konstant...Anonymous poster hash: 5d690...d52
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Han vil ha deg på gress og tilgjengelig, men uten løfter slik at han kan ta for seg om noe nytt kommer spankulerende forbi. Så er det jo opp til deg om du er interessert i det samme. Anonymous poster hash: efe40...5f3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Har jo tenkt det samme, men vil ikke innse det... Han sender meg snappet daglig.. Han ble også sint fordi han trodde jeg hadde truffet en annen.. Huff, er ikke lett dette her.... Anonymous poster hash: 5d690...d52
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Snapper* ( snapchat)Anonymous poster hash: 5d690...d52
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Forstår ikke hvorfor han tar kontakt, sier han liker meg, trekker seg unna igjen.. Konstant...Anonymous poster hash: 5d690...d52 Fordi han vil ha godene men ikke være i et forhold. Han er en vinglepetter som aldri kommer til å ta noe endelig valgAnonymous poster hash: a1752...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå