Gå til innhold

arr-groper etter kviser. Hvordan fjerne?! Kan betale hva som helst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rundt ti groper i panna etter kviser. Nå vil jeg bare kvitte meg med de, så jeg er villig til å betale det det måtte koste. Jeg bare lurer på hvilken behandling jeg burde ta?

Bor i trondheim.

Erfaringer?

Anonymous poster hash: b3c62...1b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arr er vanskelig å bli kvitt, og innsunkne arr er ekstra vriene.

En mulighet er dermarolling, der små nåler lager "sår" i huden og stimulerer til kollagenproduksjon. Jeg har lest og sett eksempler på flere som har blitt hjulpet av det. Om du prøver et Google-søk, vil det komme opp en god del bilder og informasjon. Dermarolling/skin needling tilbys ved flere hudpleiesalonger.

Det er mulig at noen typer lasere kan hjelpe mot noen typer arr. Vil gjerne høre om noen har positive erfaringer med det.

:)

Skrevet

Jeg fikk mine dype arr i pannen løftet med Restylane. Da ser du resultatet med en gang. Det som er synd er at det går ut etter en stund, men det er nå over et år siden jeg fikset mine, og de ser fortsatt mye bedre ut enn de gjorde før behandlingen.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde arr på kinnene mine før. Prøvde alt fra kremer, behandlinger, laser, naturmedisin. Ingenting funket.. Tok til og med sånn behandling der de gir deg "brannskade" i huden uten at det hjalp.. Men så tok jeg Restylane og det funket!! Anbefaler virkelig det!

Anonymous poster hash: 24a2a...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...