Gå til innhold

Folk som ikke virker til å ha noen følelser........

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på noen stygg måte nødvendigivs.. men det er en på jobben jeg ikke klarer å se for meg gråte, le og ja...ha følelser. Han er som er robot! 
Han sier aldri noen ting, han har samme ansiktsuttrykk hele tiden, kan plutselig stoppe og bare se, og så snu igjen... Vel..snakker du til han, hører han på hva du har å si, men han tilføyer aldri noe selv.
Og han kan vingle litt med armene når han går.. han er rundt 20 årene et sted. Det er noe med den fyren som irriterer meg litt...men jeg vet bare ikke hva. Jeg viser det ikke frem, men...når noen er så taus, og "følelsesløs" så er det bare noe jeg ikke helt liker... Fler som er borti sånne?

Anonymous poster hash: 37a1e...c5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm jobber vi på samme plass? hva jobber du med

AnonymBruker
Skrevet

hmm jobber vi på samme plass? hva jobber du med

hva jobber du med? ;)

Anonymous poster hash: 37a1e...c5d

Skrevet

Tja,

Jeg kjenner en person som er lik den du beskriver, men han jobber ikke. jeg har på følelse at mange av dagens ungdom som ikke er så sosiale er slik som ham, borte vekk i sin egen "verden"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt sånn, bare at jeg ikke "vingler med armene når jeg går."
Jeg synes du ser litt for mye etter unormale ting ved ham, prøver å finne sammenhenger og "feil".

La mennesker være ulike hverandre. Kanskje han er lykkelig slik det er, selv om han ikke viser det.

Kanskje han har opplevd mye krangling eller mobbing, og har en sperre for å snakke tilbake til folk om de snakker til ham.
Kanskje han f.eks. har blitt skjelt ut mye i oppveksten, og når han har snakket tilbake har noen blitt sure eller slått ham. Bare en fjern teori som neppe stemmer for ham. Men ville bare demonstrere at det finnes mange grunner. ;) 

Han hadde sikkert ikke likt at du brukte tid på å irritere deg over ham.

Hvis du er nysgjerrig på ham, prøv å start en samtale om f.eks. en interesse han har, eller en plan han har, kanskje en hobby eller reise. Virk positiv og la ham komme til. Kanskje han plutselig åpner opp hele stein-ansiktet sitt. :)

Anonymous poster hash: 39da2...63c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er fort en person jeg hadde irritert meg over fordi du ikke innser hvor ulike folk er. Jeg viser lite følelser til folk som ikke er venner eller familie, og ser ingen grunn til å late som jeg har følelser jeg ikke har for tilfeldige kolleger. Det eneste du begrunner dette med er at han vingler med armene og ikke alltid deltar i samtaler, så du har jo ikke akkurat en sterk "sak". Hva er det du vil oppnå, egentlig?

Anonymous poster hash: 8a41f...d36
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kanskje han er usikker eller ikke så interessert i å sosialisere på jobben. Kan godt hende han er annerledes privat.

Skrevet

Kanskje han har opplevd noe som gjør at ikke viser følelser? Nå er jeg lett å lese, men vet om en kvinne som gikk gjennom mye vondt og som forandret seg. Tidligere var hun en helt annen, men livet formet henne til å bli "kald" utenpå.

Men som Faerunpedia sier; kanskje han er annerledes privat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...