Gå til innhold

ikke uten min datter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

aner noen hvordan jeg skal få tak i denne? den er mistet i fra bibiliotekets side, og de får den ikke igjen, har vært i kontakt med dem... men jeg vil så gjerne låne den og se den.. men det er jo nesten umulig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

skal legges til at det er snakk om filmen, ikke boka..

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Desom du har lest boka, anbefaler jeg deg ikke å se filmen. Nå er boka rimelig islamfiendtlig og en smule overdreven, men den er på sin måte gripende og velskrevet. Filmen er bare pjatt med en enda mer pjattete Sally Field i hovedrollen. Null underholdning.

Forresten, dersom du ikke har lest boka, anbefaler jeg heller ikke å se filmen...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns boken var bedre enn filmen, men anbefaler deg å se filmen for det. Men aner ikke hvor du kan få lånt den.

Skrevet

Jeg likte både boka og filmen! :-)

Vet ikke hvor du kan få tak i filmen, men du kan jo håpe på at den vises på tv snart. Det var der jeg så den, og tok den opp.

Skrevet

Eller du kan sjekke et annet bibliotek, i en annen by?

Skrevet

Du kan be biblioteket om å sjekke hvilket bibliotek som er det nærmeste som har det, og så reise/ringe dit og spørre om du får låne den der...

Bibliotek får desverre ikke låne inn filmer fra andre bibliotek, det er i alle fall svært få bibliotek som låner ut filmene sine på fjernlån.

Gjest Anonymous
Skrevet

neinei jeg har sett denne filmen før vil bare se den igjen ved en ny anledning.. vi er flere som vil se den sammen. nei i hele oslo har dem den ikke... uff....

Skrevet

sjekk biblioteket på Bjertnes i Nittedal, der lånte jeg den for noen år siden.

Gjest Anonymous
Skrevet

da må mankjøre helt dit da? det ville jo blitt litt langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...