Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 aner noen hvordan jeg skal få tak i denne? den er mistet i fra bibiliotekets side, og de får den ikke igjen, har vært i kontakt med dem... men jeg vil så gjerne låne den og se den.. men det er jo nesten umulig..
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 skal legges til at det er snakk om filmen, ikke boka..
Gjest Lille Solstråle Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Desom du har lest boka, anbefaler jeg deg ikke å se filmen. Nå er boka rimelig islamfiendtlig og en smule overdreven, men den er på sin måte gripende og velskrevet. Filmen er bare pjatt med en enda mer pjattete Sally Field i hovedrollen. Null underholdning. Forresten, dersom du ikke har lest boka, anbefaler jeg heller ikke å se filmen...
Gjest Madam Felle Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Jeg syns boken var bedre enn filmen, men anbefaler deg å se filmen for det. Men aner ikke hvor du kan få lånt den.
lillen Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Jeg likte både boka og filmen! :-) Vet ikke hvor du kan få tak i filmen, men du kan jo håpe på at den vises på tv snart. Det var der jeg så den, og tok den opp.
lillen Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Eller du kan sjekke et annet bibliotek, i en annen by?
Grooo Skrevet 9. september 2004 #8 Skrevet 9. september 2004 Du kan be biblioteket om å sjekke hvilket bibliotek som er det nærmeste som har det, og så reise/ringe dit og spørre om du får låne den der... Bibliotek får desverre ikke låne inn filmer fra andre bibliotek, det er i alle fall svært få bibliotek som låner ut filmene sine på fjernlån.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #9 Skrevet 14. september 2004 neinei jeg har sett denne filmen før vil bare se den igjen ved en ny anledning.. vi er flere som vil se den sammen. nei i hele oslo har dem den ikke... uff....
Arwen Skrevet 14. september 2004 #10 Skrevet 14. september 2004 sjekk biblioteket på Bjertnes i Nittedal, der lånte jeg den for noen år siden.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #11 Skrevet 15. september 2004 da må mankjøre helt dit da? det ville jo blitt litt langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå