AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Del Skrevet 24. juli 2015 I butikken var det plutselig kommet inn røde bananer, leste litt om de på nettet (fant veldig lite) og gledet meg til å prøve. Den var ganske hard så jeg måtte bruke en skarp kniv for å åpne den. Da jeg smakte så ble jeg helt nummen og tørr på tunga! Følte at tunga mi ble som en kattetunge. Freaka jo litt ut da for at jeg skulle være allergisk eller noe og at halsen skulle hovne opp.. for tunga føltes hoven. Men jeg er ikke allergisk mot noe som helst som jeg vet om. Gav også litt til datteren min på 1 år så ble litt nervøs ja.. Hun spyttet ut det meste, og kunne ikke se at hun plagdes noe, men får jo ikke akkurat spurt. Så da spør jeg dere: noen som har prøvd denne bananen? Ble dere også numne i munnen? Jeg prøvde faktisk å gni fingertuppen min i litt most banan for å se om den virkelig hadde en svak lokalbedøvende effekt, men kan ikke si at jeg merket noe spesielt. Følelsen i munnen gikk raskt over og fikk ikke noe ubehag i halsen selv om jeg svelget den (veldig lite.) Måtte jo bare prøve igjen etterpå da(...) og det samme skjedde igjen. Så nå er jeg nysgjerrig her!Anonymous poster hash: ae454...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Del Skrevet 24. juli 2015 Rød banan egner seg best til matlaging, og ikke så god til spising. Anonymous poster hash: 45153...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg vil tro bananen din var umoden. Om du noensinne har forsøkt å spise (veldig) umodne gule bananer så har de omtrent samme effekt. Vent til bananen er myk før du spiser den, neste gang. Umodne er de ikke helt enkle å fordøye og ikke gode på smak. Rød banan er bare en ny type banan. Du burde like lite reagere på den når du ikke reagerer på gul banan som du burde reagere på poteten Beate men ikke på Kers Pink.Anonymous poster hash: 0b0ef...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 24. juli 2015 #4 Del Skrevet 24. juli 2015 Røde banan er best hvis du finhakker den og bruker i for eks. wok, pizza, gryter, sauser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå