AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Hei, Var hos GU og tok en del blodprøver, alt var fint, men hadde svært lave vit. D verdier. Har lest at vit. D og fruktbarhet henger sammen. Går nå på vit. D som jeg fikk fra legen (resept). Vi er i prøvefasen for å få barn nr. 2, men har ikke lykkes enda. Noen som har vært i samme situasjon, og blitt raskt gravid etter at vit. D verdien steg/økte? Anonymous poster hash: d31ba...75b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Obs, har det en sammenheng? Jeg har ingen erfaringer dessverre. Men hum, vi har slitt med prøvingen i mange år. Fikk vite tidligere i år at jeg har alvorlig mangel på d-vitamin og jern. Kan det virkelig minske fruktbarheten? Har du noen artikler å vise til? Dette var interessant! Jeg fikk bare beskjed om å kjøpe på apoteket :/ Tror nok ikke det er derfor jeg ikke er blitt gravid riktignok, men om det kan øke sjangsen.. ! Anonymous poster hash: 17791...d26
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Ts her, Fant en artikkel som kan være aktuell: http://www.medicalnewstoday.com/articles/281138.php Ellers får du opp mye hvis du googler D-viamin og fertilitet (f.eks) Anonymous poster hash: d31ba...75b
fima Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Jeg og mannen har startet på vitamin D tilskudd av den grunnen
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Stort sett alle nordmenn har D-vitaminmangel.Anonymous poster hash: d0d65...527 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå