Solstrålå Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 Nå er det 2 uker siden jeg hadde en MA og er akkurat ferdig med blødningene. (Bare bittelitt brun utflod igjen) Så da er jeg klar til å begynne på igjen, selv om legen sa jeg burde vente en måned. Er det noen som vet når eggløsning skal være?? Eller når kan jeg teste/forvente mensen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #2 Del Skrevet 11. september 2004 Hei, det er nok umulig å si når du kan forvente eggløsning. Det er ikke sikkert du får eggløsning heller, denne gangen. Men de aller fleste får mensen igjen før det har gått seks uker, og så kan det jo være at du er på plass i vanlig syklus igjen rett etterpå. Vet alt om hvor frustrerende det føles å ikke vite og å måtte vente (har selv hatt en ma i uke 12), men tro meg, det kjennes annerledes etter hvert. Jeg var heller ikke innstilt på å vente den 'obligatoriske' syklusen, tenkte at kroppen min begynner ikke på noe den ikke er klar for. Og det gjorde den ikke heller, jeg fikk mensen omtrent fire uker etter utskrapningen. Nå er jeg i første 'ordentlige' prøveperiode - får se nå, da, om det er noe i det der som alle alltid sier om at man har lett for å bli gravid etter en abort. Krysser selvfølgelig fingrene, både for meg og deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå