AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Hvis man bruker str S på cubus bruker man det som regels andre plasser og som h&m, carlings, bikbok og ginatricot? Anonymous poster hash: 835d1...4f2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Og grunn for at jeg spør her er fordi jeg bor så langt unna butikker og hadde lyst å kjøpe en klespakke av noen som selger på nette.. men ble så usikker på str.. :-pAnonymous poster hash: 835d1...4f2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Og grunn for at jeg spør her er fordi jeg bor så langt unna butikker og hadde lyst å kjøpe en klespakke av noen som selger på nette.. men ble så usikker på str.. :-pAnonymous poster hash: 835d1...4f2 Kan du spørre selger om h*n vil være snill og ta målene på plaggene? Om h*n gjør det så kan du måle på plagg du alt har og som passer deg. Det er antageligvis det enkleste ? Anonymous poster hash: 115d1...b92
boblesaft Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Medium på BikBok og H&M er ikke det samme. H&M er mye større, så det er ganske forskjellig fra butikk til butikk
Fionnuala Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Ofte, men ikke alltid. Det varierer fra butikk til butikk, fra merke til merke og klesplagg til klesplagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå