AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg synes kjøkkenbenken min alltid ser rotate ut, og lurer på hva dere andre har på den til enhver tid. Selv har jeg vannkoker, kaffetrakter - disse broker jeg hele tiden, og to urteplanter. Ellers så har jeg prøvd å ha noe olje og krydder fremme, men ender alltid med å plukke det vekk igjen. Har ikke så mye benkeplass, kanskje 2 meter ren benk tilsammen. Hva har dere på kjøkkenbenken? Vis gjerne bilde Anonymous poster hash: 7d87b...42c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 H....Mye oppvaskAnonymous poster hash: ce0ee...c6a
Plengionika Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Kaffetrakter, en sånn krukke lignende ting til kaffepulver, karaffel (er det sånn man skriver det?) og en blomst.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Har ganske stor benkplass. Har 6 slike bokser med flere sorter pasta, mel og sukker. Har også en mikro jeg aldri bruker, et stativ med kniver, et stativ med skjærefjøler og en brødboks som ikke har brød i seg, men hundemat. Har fortsatt stor plass å bruke, for alt står inntil veggen på rekke og rad. Ikke foran hverandre. Har...4 benker hvor 1 har vask. Og et hjørne hvor mikroen står. Anonymous poster hash: 55451...95e
-ssi Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Fra venstre mot høyre: mikrobølgeovn, kokebokstativ, kullsyremaskin, brødboks, stor tung Kenwood kjøkkenmaskin (ofte i bruk siden jeg baker brød 1-2 ganger i uka), vannkoker, kaffetrakter, oppvaskmiddel.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Vi har oljer og edikker og pepperkvern som jeg bruker til daglig matlaging, i tillegg til kaffetrakter, til enhver tid 3-4 vinflasker, noen potter med krydderurter en bolle med frukt og to krukker med de "viktigste" kjøkkenredskapene. Vi har vel rundt 6-7 m benkeflate tilsammen. Det er med andre ord overhode ikke strøkent, men jeg synes i grunnen det fort blir litt for sterilt dersom benkeplatene er tomme. Liker den litt hjemmekoselige følelsen av at det står litt (av det som uansett brukes daglig) på benken. Og siden vi har såpass mange meter med kjøkkenbenk har vi uansett mer enn nok plass til å jobbe på når vi lager middag selv om det allerede står litt der fra før.Anonymous poster hash: b5a5f...ddf
dillyduzit Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Sprit, oljer, vasketabletter og litt dill dall som potetgull, ritzpakke etc. På andre siden har vi skjærefjøl, bestikk og vannkoker. Ikke så stort kjøkken med andre ord.
Maximillian Cohen Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Alle kjøkkenknivene (i en mappe/etui), en melkeskummer, SodaStream, skjærefjøl, rist til å sette varme panner på, kaffekvern, kaffetrakter, salt- og pepperkvern, tørkepapirdispenser, smoothiemaskinting, oppvaskemiddel og oppvaskekost (i en slags skål). På veggen henger grytekluter og kjøkkenhåndkle. Kjøkkenbenken vår er det jeg vil kalle medium (minus) i størrelse og det ser veldig rotete ut... Endret 24. juli 2015 av Maximillian Cohen 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Har ganske stor benkplass. Har 6 slike bokser med flere sorter pasta, mel og sukker. Har også en mikro jeg aldri bruker, et stativ med kniver, et stativ med skjærefjøler og en brødboks som ikke har brød i seg, men hundemat. Har fortsatt stor plass å bruke, for alt står inntil veggen på rekke og rad. Ikke foran hverandre. Har...4 benker hvor 1 har vask. Og et hjørne hvor mikroen står. Anonymous poster hash: 55451...95e glemte å nevne, har en benk til som ikke er sammen med alle andre benkene. Der er det et stort akvarium, frityrgryte og sodastream. Anonymous poster hash: 55451...95e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #11 Skrevet 24. juli 2015 Hvilken kjøkkenbenk? Har 2 kokeplater og en vask "Kjøkkenbenken" er nattbordet jeg tar med meg fra hybelen min til felleskjøkkenet for å slippe å sette ting på gulvet:P Ahh... studentlivet! Anonymous poster hash: a14d5...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #12 Skrevet 24. juli 2015 glemte å nevne, har en benk til som ikke er sammen med alle andre benkene. Der er det et stort akvarium, frityrgryte og sodastream. Anonymous poster hash: 55451...95e Off topic, men bruker du frityrgryta til mye?Anonymous poster hash: 42771...408
Gjest Evans Skrevet 24. juli 2015 #13 Skrevet 24. juli 2015 Vi har en kaffetrakter og en brødboks. Det er det hele - og benken vår er lang!
super-ida Skrevet 24. juli 2015 #14 Skrevet 24. juli 2015 Har en kitchenaidm en vannkoker og en kaffemaskin, en stor "flaskeeske" i hvitt tre med krydder, oljer, hvitløk. Og en papirpose med 6 krydderflasker fra Nichlas vahè
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #15 Skrevet 24. juli 2015 Tørkerull, olivenolje, maisolje, brødboks med skjærefjøler bak og vekt på den ene benken og kaffetrakter, vannkoker og mikrobølgeovn på den andre. Anonymous poster hash: e53bd...e19
Gjest Skrevet 24. juli 2015 #17 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Oi...alt for mye På den ene siden som er rett ved entreen, så har jeg en liten boks som jeg legger alt lommerusk, post, handlelapper osv i. På veggen har jeg så jeg kan henge opp nøkler Ved siden av det så har jeg en stabel med kokebøker Så har jeg brødrister og vannkoker, men bak dem pleier jeg å ha en del skjærebrett stående mot veggen Så har jeg vaskekummen, og ved siden av den så har jeg en slags skål med håndsåpe, zalo, propp til kummen osv Videre har jeg en paiform og noen iskremformer liggende på benken, i tillegg til noen krukker med diverse frø, mel og søtning En skjærefjøl, en sånn sak med tre kniver i forskjellig størrelse, en liten krukke med tusj og fryseteip og noen klips På veggen der har jeg en hylle med diverse ferske urter på Glemte den lille benkbiten ved stekovnen. Der har jeg mikrobølgeovn, en krukke med kjøkkenredskaper, noen grytekluter og gryteunderlag, diverse oljer, en boks med de krydderene jeg bruker mest og en lampe Endret 25. juli 2015 av Hello Kitte
A4-livet Skrevet 24. juli 2015 #18 Skrevet 24. juli 2015 På den ene siden (bare en kort benk som er litt gjemt): kjøkkenmaskin, kaffetrakter, kapselmaskin og et kakefat(som skal bort, har bare ikke noe sted å sette det ennå). På hoveddelen: ismaskin, stor skjæreblokk, knivblokk og to olje-saker (akkurat nå er det også en ølboks, en lommebok, bilnøkler og reklame der). 1
Anglofil Skrevet 24. juli 2015 #19 Skrevet 24. juli 2015 Kort benk fra langskap til komfyren: KitchenAid kjøkkenmaskin og KitchenAid blender. Hovedbenk fra komfyr til vask (med hjørne): Krukke med kjøkkenredskaper, knivblokk, brødboks og Sodastream. Ved vasken står en oppvaskbørste og klut. Kort benk fra vask til dør: Kaffemaskin Mvh Yvonne
Dolce Skrevet 24. juli 2015 #20 Skrevet 24. juli 2015 Stor skjærefjøl, krukke med diverse kjøkkenredskaper, tørkerull, og en kasse/eske der jeg har oljer og eddiker. Kaffemaskin, brødrister, mikro og annet elektrisk har jeg i åpne hyller på motsatt vegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå