AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har sendt tilbake noen plagg til Zalando, og er i tvil om returen har gått etter planen eller ei. På sporingsinformasjonen til returen står jeg som avsender og Zalando som mottaker, men samtidig står det nå at "Sendingen er returnert til avsender", som da i dette tilfellet oppgis å være meg. Er det bare klønete formulert, eller har noe gått galt? På Zalando-kontoen min står det at returen ikke er mottatt ennå. Anonymous poster hash: a46a0...a63
superdupermeg Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Hvordan festet du returlappen? Oppå den lappen hvor den var adressert til deg eller på et tilfeldig annet sted på esken?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Jeg festet den oppå den opprinnelige adresselappen. Anonymous poster hash: a46a0...a63
superdupermeg Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Jeg festet den oppå den opprinnelige adresselappen.Anonymous poster hash: a46a0...a63 bra, mange som ikke gjør det og da kommer den ofte tilbake til utleveringssted igjen:) ring postnord på 09300, ha klart kollinummeret (pass på at du har returpakken sitt og ikke orginalpakken sitt) så kan de sjekke bedre enn du kan på sporingen:)
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Kanskje du kan sende mail til Zalando sånn at de kan undersøke om de har fått den? Om de ikke tror det er fare for at du lurer dem, kan det hende du er heldig og får så god service at du får tjenesten selv om de ikke har fått pakken tilbake
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Ok, takk for tips, jeg får gjøre det. Anonymous poster hash: a46a0...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå