Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg røyter så gærent at jeg tror jeg mister håret. Innen en halvtime etter at jeg står opp så er ryggen min dekket av lange hår jeg har mistet. Håret flyr overalt, setter seg på alt, og er ganske sjenerende faktisk.

Noen tips? Har brukt vitaminer i et halvt år nå uten resultat. Ikke vært noe spesielt stressa eller ellers noe annet som det kan være.

Slitt med dette ganske lenge nå og er redd for å bli veldig tynn i toppen. Håret er blitt mye tynnere enn det var. Er forresten jente så dette er jo litt krise..

Hjelp!

Anonymous poster hash: 23f97...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke begynt på ny hormonprevensjon eller sånn det siste året? Vet at noen p-piller kan gi hårtap i hvert fall. Cerazette har det som bivirkning i alle fall.

Ellers kan fødsel/spontanabort/abort føre til hårtap en god stund... det er visst hormonelt betinget. Men dette er kanskje ikke aktuelt...?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet MYE hår da jeg, uten at jeg visste det, slet med flass. Da jeg etter hvert merket det og fikk tak i en god flass-sjampo, så gikk det mer eller mindre over :)

Anonymous poster hash: cefd9...340
Skrevet

I perioder mister jeg ganske mye hår selv, men jeg var mye verre før. For min del tror jeg det er frukt og grønt som gjør utslaget.

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å få i seg nok fett også, ikke bruk ekstra magre produkter, bruk gjerne smør, majones eller remulade på brødskiver, ta tran. Å spise fettfattig over tid kan absolutt føre til hårtap.

Anonymous poster hash: e52b7...249

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...