AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 To av neglelakkene jeg kjøpte hadde produksjondato en gang i 2014, men den siste ble produsert i slutten av 2012 - altså for snart tre år siden. Synes dere det er innenfor, eller bør jeg si i fra til Blivakker? Når det ikke opplyses om noe annet forventer en jo at produktene ikke er år og dag gamle, uansett om de selger varer billigere enn ellers... Anonymous poster hash: 778dc...e56
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Velg selv om du vil klage. Om lakken er fin og helt i orden så spiller det kanskje ikke så stor rolle, men om den er slik som i denne tråden så ville i alle fall jeg klaget. Anonymous poster hash: 75c44...747
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 OPI-lakk du og har kjøpt? Er jeg som har laget den andre tråden og jeg fikk flere gamle, eldste fra 2010. :/ Har ikke hatt tid å sende klage enda, men skal gjøre det i helga. Slutten av 2012 syns jeg er innafor så sant den er i orden siden 3 år etter produksjonsdato er regelen, men 2010 og 2011 er drøyt. Grrrr irriterer meg, for fargen på den gamle var så fiiiin. Men den er jo ubrukelig siden den sklir utover, klumper seg og aldri tørker. Anonymous poster hash: 75844...586
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Egentlig er det litt rart, for jeg bruker ikke så ofte neglelakk om vinteren, men måtte sjekke de flaskene som har blitt med hjem hver sommer. Vi snakker nå om neglelakk hvor den eldste flasken er 10 år gammel, og har vært åpnet og brukt med jevne mellomrom (en av favorittfargene mine). De er like fine, like flytende og like dekkende nå som da de ble kjøpt. Det er ikke OPI da, men Dior, Chanel og Lancôme. Rister flasken, og lakken er like fin som da den ble kjøpt. Anonymous poster hash: 75c44...747
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Egentlig er det litt rart, for jeg bruker ikke så ofte neglelakk om vinteren, men måtte sjekke de flaskene som har blitt med hjem hver sommer. Vi snakker nå om neglelakk hvor den eldste flasken er 10 år gammel, og har vært åpnet og brukt med jevne mellomrom (en av favorittfargene mine). De er like fine, like flytende og like dekkende nå som da de ble kjøpt. Det er ikke OPI da, men Dior, Chanel og Lancôme. Rister flasken, og lakken er like fin som da den ble kjøpt. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 75c442de35 4d434850b3fbe16ac08747"] 75c44...747 Sant det ja.
Gjest Dårris Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Hvordan sjekker dere produksjonsdato? Skriv inn batchnr på checkcosmetic.com, så kommer det opp så sant de støtter merket. Jeg har også opplevd å få gamle lakker fra blivakker. Fikk en gammel foundation en gang også, men var ikke noe problem å få pengene igjen. De er lette å ha med å gjøre.
Alethia Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Skriv inn batchnr på checkcosmetic.com, så kommer det opp så sant de støtter merket. Jeg har også opplevd å få gamle lakker fra blivakker. Fikk en gammel foundation en gang også, men var ikke noe problem å få pengene igjen. De er lette å ha med å gjøre. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå