Chiquita Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_tro...ag/4071758.html Namnet til sauebonden kom på blokka då alle lokallaga blei bedt om å komme med forslag til ein listetopp og namn på fem andre listekandidatar. Hva tror du? Hadde han passet inn i Venstre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #2 Del Skrevet 9. september 2004 Klart han passer inn! ...å vess du føle dæ litt slapp, slapp... Landsmøtefestene vil bli betydelig mer underholdende, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 *noterer seg at Venstre røyk som mulig alternativ ved neste valg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 Han har i hvert fall et utrolig fett navn,hvis jeg ikke var politisk interesert hadde jeg nok latt meg sjarmere av navnet og stemt Venstre ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #5 Del Skrevet 9. september 2004 *noterer seg at Venstre røyk som mulig alternativ ved neste valg* *noterer seg at Suzy tror at Elverum ligger i Trøndelag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #6 Del Skrevet 9. september 2004 *noterer seg at Trøffel ikke vet at det er mulig å stemme Venstre i Elverum også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #7 Del Skrevet 9. september 2004 *noterer seg at elgkuas sedvanlige usakligheter medfører at denne tråden snart blir flyttet fra aktuelle saker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #8 Del Skrevet 9. september 2004 *noterer seg at elgkuas sedvanlige usakligheter medfører at denne tråden snart blir flyttet fra aktuelle saker* *noterer seg hvem som var usaklig først* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #9 Del Skrevet 9. september 2004 *noterer seg hvem som var usaklig først* Ja, ikke sant! Skjerp deg, Chiquita! MOOOOODEERAAAAATOOOOOOOOOORR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. september 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, ikke sant! Skjerp deg, Chiquita! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #11 Del Skrevet 9. september 2004 :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #12 Del Skrevet 9. september 2004 Han har i hvert fall et utrolig fett navn' date='hvis jeg ikke var politisk interesert hadde jeg nok latt meg sjarmere av navnet og stemt Venstre ; )[/quote'] Enig, Jensenius er dritfett, mye fetere enn for eksempel Hagen. Hadde Khalid Hagen bare tatt til vettet (utopisk, men dog) og kalt seg Gardenius, kunne kanskje jeg også vurdert å...nei, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå