Gå til innhold

Jeans uten truse

Fremhevede innlegg

Gjest Andrea93
Skrevet

Les hovedinnlegget en gang til, spesielt første avsnitt. Det er det jeg sikter til. Forresten er jeg ikke aggressiv. Jeg går selv ofte uten truse, ser du vel at jeg skriver.

Ah, da skjønner jeg litt mer, selv om jeg syns "da er du mer enn dum" fremdeles var å bite litt vel fra seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg går ikke uten truse i jeans. Ser for meg at det må være forferdelig ubehagelig og bare gjøre meg sår. Men hver sin smak!

Skrevet

Ja det hender at jeg gjør. Spesielt tettsittede jeans med stretch. Jeg har aldri hatt noe problem med gnagsår, og så slipper jeg trusekanter under buksa.

• Liker 1
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner 

Nikee, mod.

Gjest Ariannaa
Skrevet

Gjør det av og til :) befriende og deilig. Vasker Såklart buksen etter jeg har brukt den uten truse.

Skrevet

Hejsa

Som mand vil jeg også gerne blande mig og sige, at jeg også går uden noget under, specielt om sommeren, men kun i jeans, skinnjeans og nylonbukser.

Det er dejligt og luftigt - bare super :danse:

Skrevet (endret)

Nei, vil helst ikke ha gnagsår oppi der.. Synes ikke det høres særlig delikat ut heller.

Endret av Rosewood
AnonymBruker
Skrevet

Må ha på truse under jeans.

Det er ubehagelig med søm, og for at jeg pleier å bli litt våt i trusa hver dag. Vil ikke at det skal gå igjennom jeansen, så alle ser.

Anonymous poster hash: fe9c2...872
Skrevet

Nei, vil helst ikke ha gnagsår oppi der.. Synes ikke det høres særlig delikat ut heller.

Det problem kender jeg ikke, men nu er mine bukserne heller åletrange :fnise:

Skrevet

For å slippe å vaske jeansen hver dag så går jeg med truse, dropper heller truse om jeg går med skjørt/joggebukse. Musa får uansett ikke mye luft i en kjempetight jeans så da ser jeg ikke så mye vits i å gå uten truse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier til tider å gå truseløs hjemme under joggebukser (som da legges til vask rett etter bruk), men å ikke ha noe under jeans synes jeg er litt ubehagelig.  

• 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri truse under jeans, deiligste uten

Anonymkode: a07dc...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...