AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Flere jenter som liker å gå i jeans uten å ha på truse? Er så deilig når man "gnir seg mot" sømmen i skrittet når man går/setter seg ned osv. Er deilig, samtidig som tanken på at jeg har droppa truse tenner meg litt. Anonymous poster hash: a6e91...57f 1
Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Flere jenter som liker å gå i jeans uten å ha på truse? Er så deilig når man "gnir seg mot" sømmen i skrittet når man går/setter seg ned osv. Er deilig, samtidig som tanken på at jeg har droppa truse tenner meg litt.Anonymous poster hash: a6e91...57f Nope, sømmen presser og jeg blir sår. 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Hvor ofte blir jeansene vasket? Anonymous poster hash: 3221d...4a7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Hvor ofte blir jeansene vasket?Anonymous poster hash: 3221d...4a7 Hver gang etter slik bruk. -tsAnonymous poster hash: a6e91...57f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Må ikke nevne her på kg at en av og til går uten truse. Da blir det stor lynsje stemning med følgende tilbehør som "æsj, uff, ekkelt, spyr av dere, dere er en gjeng idioter" osv. Barnehagen åpner med andre ord grinden i slike tråder og slipper alle 3 åringene ut på beite. For å svare på spm, ja går av og til uten truse både i jeans og i lang kjole, ikke fordi jeg føler det er noe spesielt seksuelt over det slik du føler men fordi jeg føler det er deilig og befriende når underlivet får puste litt.Anonymous poster hash: 92349...9ee
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Må ikke nevne her på kg at en av og til går uten truse. Da blir det stor lynsje stemning med følgende tilbehør som "æsj, uff, ekkelt, spyr av dere, dere er en gjeng idioter" osv. Barnehagen åpner med andre ord grinden i slike tråder og slipper alle 3 åringene ut på beite. For å svare på spm, ja går av og til uten truse både i jeans og i lang kjole, ikke fordi jeg føler det er noe spesielt seksuelt over det slik du føler men fordi jeg føler det er deilig og befriende når underlivet får puste litt.Anonymous poster hash: 92349...9ee Underlivet får puste om man går uten truse under jeans? Nei, jeg har truse under jeans. Får jo gnagsår hvis man ikke har på undertøy. Anonymous poster hash: 55652...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Underlivet får puste om man går uten truse under jeans? Nei, jeg har truse under jeans. Får jo gnagsår hvis man ikke har på undertøy. Anonymous poster hash: 55652...dcf Ingen gnagsår her, så "man" er nok ikke alle nei. Og ja http://m.side2.no/helse/6-tips-for-a-fa-en-fornyd-vagina/8560169.html "Gå truseløs og la underlivet ditt puste". Merkelig at det var en nyhet for deg. Anonymous poster hash: 92349...9ee
Gjest ashanti Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Ingen gnagsår her, så "man" er nok ikke alle nei. Og ja http://m.side2.no/helse/6-tips-for-a-fa-en-fornyd-vagina/8560169.html "Gå truseløs og la underlivet ditt puste". Merkelig at det var en nyhet for deg.Anonymous poster hash: 92349...9ee Jeg tror personen tenkte på at det ikke er så mye lufting når man har en jeans på seg, men spørs vel hvor løs/trang jeansen er på deg.
Arabella Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Må ikke nevne her på kg at en av og til går uten truse. Da blir det stor lynsje stemning med følgende tilbehør som "æsj, uff, ekkelt, spyr av dere, dere er en gjeng idioter" osv. Barnehagen åpner med andre ord grinden i slike tråder og slipper alle 3 åringene ut på beite. For å svare på spm, ja går av og til uten truse både i jeans og i lang kjole, ikke fordi jeg føler det er noe spesielt seksuelt over det slik du føler men fordi jeg føler det er deilig og befriende når underlivet får puste litt.Anonymous poster hash: 92349...9ee Underlivet får puste når du går med jeans som klistrer seg inni kjønnsorganet? Hvis du faktisk tror det, er du mer enn dum. Jeg går ofte uten truse hjemme under luftige sommerkjoler og vide skjørt. Det er forfriskende. Endret 24. juli 2015 av Vidalita 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Må ikke nevne her på kg at en av og til går uten truse. Da blir det stor lynsje stemning med følgende tilbehør som "æsj, uff, ekkelt, spyr av dere, dere er en gjeng idioter" osv. Barnehagen åpner med andre ord grinden i slike tråder og slipper alle 3 åringene ut på beite.Anonymous poster hash: 92349...9ee Haha, treåringer hadde nok ikke kommet med slike kommentarer. De hadde vært nysgjerrige eller driti i hele greia. Barnehagen åpner med andre ord ikke grinden. Anonymous poster hash: 2762b...e8e
Gjest Universe Skrevet 24. juli 2015 #11 Skrevet 24. juli 2015 Nei jeg føler jeansen gnikker meg i rumpa da. Vil ikke bli sår.
Gjest Andrea93 Skrevet 24. juli 2015 #12 Skrevet 24. juli 2015 Underlivet får puste når du går med jeans som klistrer seg inni kjønnsorganet? Hvis du faktisk tror det, er du mer enn dum. Jeg går ofte uten truse hjemme under luftige sommerkjoler og vide skjørt. Det er forfriskende. Oi, her var nebb og klør ute kjapt - det var da voldsomt til agressivitet med tanke på hvor uskyldig trådtematikken er Husk at det slett ikke er alle jeans som klistrer seg noe sted - har selv flere par som er av løsere modeller, som jeg gjerne dropper truse under uten at det blir hverken klamt eller sårt.
Arabella Skrevet 24. juli 2015 #13 Skrevet 24. juli 2015 Oi, her var nebb og klør ute kjapt - det var da voldsomt til agressivitet med tanke på hvor uskyldig trådtematikken er Husk at det slett ikke er alle jeans som klistrer seg noe sted - har selv flere par som er av løsere modeller, som jeg gjerne dropper truse under uten at det blir hverken klamt eller sårt. Les hovedinnlegget en gang til, spesielt første avsnitt. Det er det jeg sikter til. Forresten er jeg ikke aggressiv. Jeg går selv ofte uten truse, ser du vel at jeg skriver. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #14 Skrevet 24. juli 2015 Underlivet får puste når du går med jeans som klistrer seg inni kjønnsorganet? Hvis du faktisk tror det, er du mer enn dum. Jeg går ofte uten truse hjemme under luftige sommerkjoler og vide skjørt. Det er forfriskende. Viss noe klistrer seg inni kjønnsorganet når du går med jeans ville jeg sjekket størrelsen på buksen og gått til anskaffelse av en str større. Og det er ingen grunn til å gå til personangrep fordi jeg føler eller mener noe annet enn deg, det blir bare for dumt men som jeg skrev, ikke uventet.Anonymous poster hash: 92349...9ee
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #15 Skrevet 24. juli 2015 Flere jenter som liker å gå i jeans uten å ha på truse? Er så deilig når man "gnir seg mot" sømmen i skrittet når man går/setter seg ned osv. Er deilig, samtidig som tanken på at jeg har droppa truse tenner meg litt.Anonymous poster hash: a6e91...57f Det var da fælt så tidlig runketrådene kom i dag, knapt helg ennå Anonymous poster hash: cab9b...dbd
Gjest Keikolina Skrevet 24. juli 2015 #16 Skrevet 24. juli 2015 Ikke noe mer tennende enn gnagsår i slufsa...
Arabella Skrevet 24. juli 2015 #17 Skrevet 24. juli 2015 Viss noe klistrer seg inni kjønnsorganet når du går med jeans ville jeg sjekket størrelsen på buksen og gått til anskaffelse av en str større. Og det er ingen grunn til å gå til personangrep fordi jeg føler eller mener noe annet enn deg, det blir bare for dumt men som jeg skrev, ikke uventet.Anonymous poster hash: 92349...9ee Jeg bruker ikke så trange jeans. Jeg sikter til hva TS skriver. Hun synes det er deilig å gni seg mot sømmen i skrittet, skriver hun. 2
Gjest Uhumskheter Skrevet 24. juli 2015 #18 Skrevet 24. juli 2015 Får være grenser på hva jeg skal utsette tissekona mi for. Nei til søm i slufsa!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #19 Skrevet 24. juli 2015 Jeg bruker ikke så trange jeans. Jeg sikter til hva TS skriver. Hun synes det er deilig å gni seg mot sømmen i skrittet, skriver hun. Jeg er ikke ts, jeg skrev hvorfor jeg går uten truse, og siden det var mitt innlegg du siterte og skriver at viss jeg faktisk føler det jeg føler så er jeg dum, hvordan kan dette ikke være personangrep på meg utelukkende fordi jeg føler noe annet enn deg? Greit at du ikke går uten truse i jeans men gjør det deg noe at jeg gjør det? Gjør det deg noe personlig at jeg føler underlivet mitt puster mer? Anonymous poster hash: 92349...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #20 Skrevet 24. juli 2015 Haha, treåringer hadde nok ikke kommet med slike kommentarer. De hadde vært nysgjerrige eller driti i hele greia. Barnehagen åpner med andre ord ikke grinden. Anonymous poster hash: 2762b...e8e Tror du misset poenget med at slik oppførsel som utvises i eksemplene mine er uhyre barnslig, så jo Barnehage grinda åpnes vanligvis i slike tråder Anonymous poster hash: 92349...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå