Gå til innhold

Facebook: unngå at andre deler mine poster/bilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om det fins noen innstillinger slik at andre ikke får delt bilder og statusen som jeg legger ut? Er det 'nok' at jeg har krysset av for at kun venner skal se det jeg legger ut? Har en bekjent som ofte deler mine bilder, og har ikke lyst til at andre enn mine venner skal se det jeg legger ut.

Anonymous poster hash: 197e1...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun en ting å gjøre, ikke legge ut noe.

Anonymous poster hash: d9345...08d

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker saklige svar. Kan vedkommendes venner se det som blir delt av mine bilder, når jeg har krysset av at kun venner kan se det?

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker saklige svar. Kan vedkommendes venner se det som blir delt av mine bilder, når jeg har krysset av at kun venner kan se det?

-TS

Ja. Dine venners venner og venner av de igjen kan se det. Selv om du velger kun venner uten bekjente og de velger å dele. Derfor er det bare en ting å gjøre, ikke poste ting du ikke vil ha spredd for alle vinder. Hvorfor tror du forresten at så mange dropper ut av facebook?

Og svaret mitt var saklig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dine venners venner og venner av de igjen kan se det. Selv om du velger kun venner uten bekjente og de velger å dele. Derfor er det bare en ting å gjøre, ikke poste ting du ikke vil ha spredd for alle vinder. Hvorfor tror du forresten at så mange dropper ut av facebook?

Og svaret mitt var saklig.

Takk for svar. Det første svaret ditt ga meg ikke svar på det jeg lurte på.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kun felles venner kan se det h*n har delt hvis du velger at det kun skal være synlig for venner. Men såvidt jeg vet kommer det likevel opp på newsfeeden slik at det likevel er synlig for venner av dine venner der hvis de liker, kommenterer eller deler.

Anonymous poster hash: 03cd2...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...