Gå til innhold

ekte mannfolk

mann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Janna

Et ekte mannfolk er en mann som er ærlig, snill, stødig, tøff, fleksibel og kjærlig. Han er flink med hendene og en ekte "forsørger og jeger". Han er trofast, egenrådig, gir aldri opp og nyter livet på sin egen måte.

Mitt ekte mannfolk er i tillegg meget sterk og stødig, og har veldig ømme snille brune øyne :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du Vinga det der var akurat som du beskrev min samboer det der.....

Jeg tuller ikke allt stemmta til og med øyenfargen.....

Og du har rett slik er en ekte Mann....

........du har din man hår på hode eller er det vekk babert???..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Samboeren min har barbert hode og en liten "fittekiler" på haka (skjegg-stripe) :ler:

Tror du det er samme mannen? Neppe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

Min har heller ikke hår men han har bukke sjegg....

Din man er nermere tredve ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Han er 33 Lottemor, og har ingen barn fra før :) Bursdag 14.mai 8)

Hørtes det veldig likt ut som din?? *SS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ekte mannfolk er en man som vet hva han vil, gjørdet som står i hans makt for å oppnå dette. Et ekte mannfolk bruker sunt vett og er ærlig. Et ekte mannfolk får andre til å føle seg trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Mann har blikket. Som forteller meg at han har alle de grunnleggende egenskapene jeg liker så godt, og som vet å vise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maiken/ikke innlogget

*sukk*

Han er eventyrlysten, greier seg selv, øm, saklig, har litt temperament, tør å spørre om veien, kommuniserer og kan å snakke for seg, kan å skrive for seg, er litt mer enn bare litt belest, banner bare når det er god grunn til det, takler forandring, tør å innrømme sine svake sider...og er villig til å jobbe med dem, lar meg "puste", renser sluken, masserer bena mine uten å kny, gidder å være flyskrekk-terapaut, lager mat, snur seg ikke etter andre damer på gata (...heavy krav...) kunne ramset opp mer.

Litt andre egenskaper enn urkvinnen ville ramset opp, tror jeg :-)

...også er det veldig fint om han er flink med tunga :oops:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En ekte mann er tilpasset hver ekte, individuelle kvinne. Dermed er det ingen oppskrift på hva en ekte mann er..... ei heller en ekte kvinne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg leste noe her forleden en dag at: ikke gjør mannen i ditt liv til din venninne...skjønner hva jeg mener?

Mannfolk kan ikke la være å stirre på andre kvinner, og jeg lar min mann gjøre det, fordi jeg forstår en manns natur.

Og mange mannfolk liker ikke å lage mat eller å vaske opp, la han gjøre andre manneting i stedet, som å pusse opp huset, fikse forskjellige ting i huset og ordne bilen, det har mannfolk mere greie på.

Og jeg er sikker på at hvis vi kvinner godtar og forstår at mannfolk flest ikke gidder å prate om ja bla,bla,bla, så vil kvinner se at mennene i deres liv blir fornøyd og at de vil yte sitt beste for at du skal ha det bra.

Dessverre er det ikke mange kvinner som godtar og vil godta at menn er annnerledes, og vil derfor rette på ham ved å få til å bli mer feminin, ja som ei venninne, det er galt! en veldig feil felle å gå i! la menn være menn, samme hvor irritert du er over hans ikke feminine sider, og han vil forstå at du godtar ham som han er, da skal du se hvor bra alt blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke innlogget Maiken

Javel dah, siste gjest....

trekker tilbake alt, og sier at et ekte mannfolk er en som er flink med tunga... :kul:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ekte mann i mine øyne ligner nok litt på det Ejlanka sier,

Han er voksen nok til å vite hva han vil og hva han vil ha. Og han vet å få det slik!

Han vet også at det medfølger ansvar å bli voksen, at det medfølger kompromier å bli partner, at det kreves økonomisk ansvar uansett.

men allikevel så er han interessant først dersom han i tillegg er eventyrlysten, er leken på de rette plassene og ikke snur og vender på hver eneste krone, men tør kose seg sammen med andre for å oppleve høydepunktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel dah, siste gjest....

trekker tilbake alt, og sier at et ekte mannfolk er en som er flink med tunga... :kul:  

Maiken

Du har sans for humor du, Maiken! :hoho:

En ekte mann må være i stand til å hjelpe seg selv på kjøkkenet, til å ta ansvar for sitt eget liv, han må ha sans for humor, være omtenksom og kjærlig, kunne snakke om problemer, være en støtte for meg når jeg trenger det, la meg støtte ham når han trenger det, være interessert i litt av hvert, være villig til å takle alle mine særheter, ta seg av meg når jeg er syk.. :roll: , ja og så være flink med tunga, da. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...