Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet hvor man må ta ferge, hva de koster og når de går? Hvilken vei er raskest? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Google :)

Anonymous poster hash: 7de55...abc
AnonymBruker
Skrevet

Ferje fra Mortavika til Arsvågen. Så kjøre til Sandvikvåg på Stord og ta ferja til Halhjem. Aner ikke hva det koster.

Anonymous poster hash: 59e22...507

AnonymBruker
Skrevet

Billettprisene ligger på nett, betalte vel rundt 200 siste jeg hadde med meg folk i bilen fra Halhjem til Sandvikvåg. Lenge siden jeg tok Arsvågen-Mortavika, men det er en kortere tur, så regner med at den er billigere. 

Anonymous poster hash: b82b2...315
Skrevet

Google :)

wow. kødde du?

Skrevet

Ferje fra Mortavika til Arsvågen. Så kjøre til Sandvikvåg på Stord og ta ferja til Halhjem. Aner ikke hva det koster.

Anonymous poster hash: 59e22...507

TUSENTAKK😊

AnonymBruker
Skrevet

wow. kødde du?

Nei. Alt ligger på nett ;) Så jeg kødder ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Bom mellom Aksdal og Valevåg, bom inn til Bergen og lengdemåling (fotobokser) i Rennfast.

Om du er alene i bilen og bare skal opp og ned, er det faktisk billigere å ta bussen.

http://www.nettbuss.no/

Anonymous poster hash: 8794a...fbd
Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Bussen er veldig enkel og grei, og går ofte. De ferjene er dyre og fulle, samt at det er mye turist-trafikk på den strekningen om dagen.

Skrevet

Bom mellom Aksdal og Valevåg, bom inn til Bergen og lengdemåling (fotobokser) i Rennfast.

Om du er alene i bilen og bare skal opp og ned, er det faktisk billigere å ta bussen.

http://www.nettbuss.no/

Anonymous poster hash: 8794a...fbd

Jeg skal flytte, så jeg må nok kjøre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...