Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

...skal jeg slutte å provosere folk på nett. Og slutte å pirke i ubehageligheter som for eksempel menn som slår. Eller kanskje jeg ikke har vært ti år i militæret, for da hadde jeg vel ikke skrevet om det. 

Eller kanskje akkurat derfor.

En dag skal jeg ikke lenger benytte meg av internett så raskt jeg har muligheten.

En dag vil jeg la stygge ting ligge usagt.

But not yet, not yet..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer for oss alle en dag, for noen skjer det akuratt nå og hos andre skjer det om mange mange år. Hva er grunnen til din besettelse?

Anonymous poster hash: dcdbd...c2d

Skrevet

Det skjer for oss alle en dag, for noen skjer det akuratt nå og hos andre skjer det om mange mange år. Hva er grunnen til din besettelse?

Anonymous poster hash: dcdbd...c2d

Jeg lever et hemmelig liv... PANG!

AnonymBruker
Skrevet

...skal jeg slutte å provosere folk på nett. Og slutte å pirke i ubehageligheter som for eksempel menn som slår. Eller kanskje jeg ikke har vært ti år i militæret, for da hadde jeg vel ikke skrevet om det.

Eller kanskje akkurat derfor.

En dag skal jeg ikke lenger benytte meg av internett så raskt jeg har muligheten.

En dag vil jeg la stygge ting ligge usagt.

But not yet, not yet..

Men du provoserer jo ikke. Du skriver alltid bare en suppe av usammenhengende rot uten mening som tar opp plass på forumet.

Anonymous poster hash: 46b6b...5fa

• Liker 2
Skrevet

Men du provoserer jo ikke. Du skriver alltid bare en suppe av usammenhengende rot uten mening som tar opp plass på forumet.

Anonymous poster hash: 46b6b...5fa

Dette må jeg ta opp med min kommunikasjonsrådgiver ASAP.

Skrevet

Har snakket med ham. Vi tok en kaffe.

Jeg tar utgangspunkt i at alle er på nivå når det gjelder krystallklare tanker. Det burde jeg ha skjønt at ikke er tilfelle.

Hva jeg skriver er i utgangspunktet såre enkelt. Hvis man har energi til å konsentrere seg.

Det tar jeg for gitt.

My bad.

Skrevet

Say what...?

• Liker 1
Skrevet

I rest my case.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...