Gjest Sunflower-Delight Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 (endret) http://www.buzzfeed.com/tashweenali/which-cereal-are-you#.lr4Xj3Ym3 Which Cereal Are You? You got: Lucky Charms Lucky you! You have fans chasing you all the time. Everyone is after your *lucky charms* because you have both beauty and brains/marshmallows and grains. You’re obviously magically delicious! http://www.buzzfeed.com/bprofitt/which-cereal-mascot-are-you-v954#.bby9AozRo Which Famous Cereal Mascot Are You? You got: Lucky the Leprechaun You are the kind of person who went through adolescence with no acne, the person who always won backstage passes to every concert, and the person who passed all your AP exams without studying. You’re lucky! Also, you probably have an Irish accent or are really good at pretending like you do. Good for you! Stemmer ikke helt. Men ja, ja... Bare morro å ta disse testene. Endret 24. juli 2015 av Sunflower-Delight
159 Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Stemmer ikke helt. Men ja, ja... Bare morro å ta disse testene. Veldig enig!! You got: Trix Trix are for kids! Good thing you’ll always be one at heart! You can always watch Saturday morning cartoons while eating your cereal. Life is good. You got: Cap’n Crunch You are the Brian Williams of cereal, meaning you make yourself look way cooler than you actually are. And because you’re famous, that’s suddenly a bad thing. Don’t worry, we don’t care that you’re not “technically a cap’n.” We love you, anyway.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 You got: Trix Trix are for kids! Good thing you’ll always be one at heart! You can always watch Saturday morning cartoons while eating your cereal. Life is good. Jeg tror denne hadde passet meg mye bedre. Artige resultater du fikk. Jeg dreiv å spiste på denne da jeg tok testene. Derfor jeg fikk idéen til å lete etter en sånn test. (klikk på bildet) Hvorfor blir bildene så små og må bli klikket på for å få se større versjon?
159 Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Jeg tror denne hadde passet meg mye bedre. Artige resultater du fikk. Jeg dreiv å spiste på denne da jeg tok testene. Derfor jeg fikk idéen til å lete etter en sånn test. front.6.400.jpg (klikk på bildet) Hvorfor blir bildene så små og må bli klikket på for å få se større versjon? Det vet jeg ikke.. Den frokostblandingen du spiste så god ut!
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Den frokostblandingen du spiste så god ut! Den er grei. Ikke min fullstendig favoritt, men den er helt ålreit.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Den frokostblandingen du spiste så god ut! Jeg hadde helt glømt at cereals på norsk hette frokostblanding. Takk. Endret 24. juli 2015 av Sunflower-Delight
Gjest Jacklost Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 You got: Raisin Bran You are the YOLO-est cereal of them all! You only live once, so might as well get the doctor-recommended daily intake of dietary fiber, amirite? Keep doing you. There is nothing sexier than a healthy digestive tract. Kellogg's Wow denne testen var forvirrendes
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Haha, Jacklost! Du fikk iallefall en god og sunn resultat der!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 You got: Lucky Charms. Lucky you! You have fans chasing you all the time. Everyone is after your *lucky charms* because you have both beauty and brains/marshmallows and grains. You’re obviously magically delicious! Anonymous poster hash: c7b15...2ad
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #11 Skrevet 13. september 2015 Anonymous poster hash: c7b15...2ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå