Gå til innhold

Fikk tårer i øynene???

Har du fått tårer i øynene av noe du har lest her?  

1. 1. Har du fått tårer i øynene av noe du har lest her?

• Ja
      18
    • Nei
      9
    • Har skrevet ja bare for å sympatisere
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er sjelden jeg får tårer i øynene av ting som blir skrevet her inne' date= det har vel skjedd kanskje en eller to ganger. Jeg må innrømme at jeg også synes det er litt teit av og til når folk skriver at de fikk tårer i øynene av innlegg som jeg ikke finner rørende i det hele tatt. Men, vi har jo forskjellig terskel for når tårene triller da.

Helt enig!

Selv om jeg er veldig fersk som registrert bruker, så har jeg lest innlegg her inne lenge. Synes ikke folk skriver/uttrykker, eller for den sags skyld opplever så utrolige ting at det er noe å bli rørt over. Men det er meg da.

Nå må det sikkert sies at jeg sikkert ikke er en som tar lett til tårene.

Skrevet

Test deg selv:

Gå inn på "Kevin fikk bare leve i 5 dager" på "Vi som sørger"....

En behøver ikke være lettrørt før å føle noe når man leser denne tøffe historien som ble delt med oss...

Skrevet

Jeg gråt da jeg leste om Eple.

Ellers er jeg veldig lettrørt så sipper nok endel når jeg leser ja ;)

Skrevet

Jeg kan godt begynne å gråte av ting jeg leser eller hører om, men har ikke fått det her inne. Nå har jeg ikke vært inne på "Vi som sørger" da, og kanskje jeg skal holde meg unna...

Skrevet
Ja' date=' da jeg leste tråden til kreftsyke Eple.[/quote']

DEN fikk jeg også tårer i øynene av. Mine egne "problemer" ble liksom så... dumme!

Skrevet
Test deg selv:

Gå inn på "Kevin fikk bare leve i 5 dager" på "Vi som sørger"....

En behøver ikke være lettrørt før å føle noe når man leser denne tøffe historien som ble delt med oss...

Det går fint an å føle noe uten at man tyr til tårene.

Skrevet

Ja, tråden om Eple og generelt ting på "Vi som sørger" og derfor holder jeg meg mest mulig unna den delen av KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...