Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Fram til for litt siden fikk jeg alltid opp en liten hvit konvolutt på startlinjen når jeg mottok mail, samt en liten varslingslyd. Lyden får jeg fortsatt, men nå popper ikke lengre denne konvolutten opp. Hvordan kan jeg få outlook til å komme med den lille konvolutten igjen? K
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Ingen med gode datakunnskaper her? Skuffende! K
iingvild Skrevet 12. september 2004 #3 Skrevet 12. september 2004 Jeg har ikke helt skjønt hvorfor den er blitt borte jeg heller, men vet den er kommet tilbake også. Bare vet ikke hva jeg har gjort i mellomtiden! :S hehe....
Gjest Admin'C Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 svarte ikke fordi jeg ikke var helt sikker men kan jo prøve. verktøy->alternativer->e-postalternativer->marker vis varselmelding når ny epost motas
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Tusen takk! Håper det ordner seg nå! K
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Det har ikke ordna seg... :-? Jeg har gått inn på avanserte e-post innstillinger, og der er det allerede valgt "visning av konvolutt". Jeg valgte det bort for så å velge det igjen, men fortsatt ingen konvolutt når jeg mottar mail... Irriterende! K
Felicia Skrevet 14. september 2004 #8 Skrevet 14. september 2004 Om du har Windows XP, så skjuler denne inaktive ikoner i systemtray (der du forventer å se konvolutten). Dette kan du slå av under "taskbar properties". (Høyreklikk på start-knappen og velg "properties"/"egenskaper")
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #9 Skrevet 14. september 2004 Ok - gikk inn og valgte "vis alltid" på "konvolutt" - stemmer det? K
Felicia Skrevet 14. september 2004 #10 Skrevet 14. september 2004 Det skal stemme, da skal du se den neste gang du får mail. (Du kan jo teste med å sende en mail til deg selv)
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #11 Skrevet 14. september 2004 Har akkurat gjort det, og endelig er konvolutten tilbake! Takk for hjelpen! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå