AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Nedenfor ser dere en typisk uke for meg. Håper noen kan gi innspill, tips og råd Mandag: Jogge 45 minutter, styrketrening 30 minutter Tirsdag: Jogge 60 minutter, tøying Onsdag: Jogge 40 minutter, styrketrening 40 minutter Torsdag: Jogge 60 minutter, tøying Fredag: Jogge 40 minutter, styrketrening 30 minutter Lørdag: Gåtur 60 minutter Søndag: Jogge 60 minutter, tøying Ja, elsker jogging, derfor jogger jeg mye. Man må jo finne treningsformen som passer seg og man trives med. Hilsen jente 21 år, 160 cm og 48 kg. Anonymous poster hash: 20b63...33c
Rights Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Nedenfor ser dere en typisk uke for meg. Håper noen kan gi innspill, tips og råd Mandag: Jogge 45 minutter, styrketrening 30 minutter Tirsdag: Jogge 60 minutter, tøying Onsdag: Jogge 40 minutter, styrketrening 40 minutter Torsdag: Jogge 60 minutter, tøying Fredag: Jogge 40 minutter, styrketrening 30 minutter Lørdag: Gåtur 60 minutter Søndag: Jogge 60 minutter, tøying Ja, elsker jogging, derfor jogger jeg mye. Man må jo finne treningsformen som passer seg og man trives med. Hilsen jente 21 år, 160 cm og 48 kg. Anonymous poster hash: 20b63...33c ----- Jeg begynte å trene for omtrent et halvt år siden. En typisk treningsuke kan se slik ut: Mandag: Kardio 30 minutter, styrketrening 30 minutter. Tirsdag: Kardio 30 minutter, gruppetime med styrketrening 45 minutter. Onsdag: Fri Torsdag: Kardio 60 minutter. Fredag: Kardio 45 minutter, styrketrening 20 minutter. Lørdag: Fri Søndag: Rolig gåtur 60 minutter. Når jeg skriver "kardio" mener jeg alt fra jogging/rask gange (veksler mellom disse i løpet av økta), sykling og ellipsemaskin. Som mål har jeg å bli i bedre form, få overskudd etc. Men føler det er litt til "ingen nytte". Føler meg ikke særlig freshere og sprekere enn jeg gjorde før. Hva gjør jeg feil? For lite trening? Feil trening? HJELP Hilsen jente 22 år Anonymous poster hash: e1b14...b7e Hm? Hva vil du ha innspill og tips om egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 ----- Hm? Hva vil du ha innspill og tips om egentlig? Hæ? Hvor fikk du det nederste fra? Anonymous poster hash: 20b63...33c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 ----- Hm? Hva vil du ha innspill og tips om egentlig? Fant det andre der som hovedinnlegg i en annen tråd? Forstår ikke helt, tror du jeg og TS i den andre tråden er den samme? Er i alle fall ikke jeg som har skrevet den tråden Det er jo ikke samme treningsuke en gang, og ikke samme spørsmål. Så hva sikter du til? Anonymous poster hash: 20b63...33c 1
Erazor Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Hva slags råd er det du er på jakt etter? Uten å vite noe om hvilke mål du har, er det vanskelig å komme med noe konkret.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Hva slags råd er det du er på jakt etter? Uten å vite noe om hvilke mål du har, er det vanskelig å komme med noe konkret. Jeg har ikke noen spesielle mål, vil bare trene for å holde meg i form, og drive med noe jeg liker Tenker mest på om noen kan gi positive og negative bemerkninger på hvordan jeg trener, hva jeg må passe på, hva jeg burde endre på etc. Anonymous poster hash: 20b63...33c
Erazor Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har ikke noen spesielle mål, vil bare trene for å holde meg i form, og drive med noe jeg liker Tenker mest på om noen kan gi positive og negative bemerkninger på hvordan jeg trener, hva jeg må passe på, hva jeg burde endre på etc. Anonymous poster hash: 20b63...33c Så lenge du ikke har noe mål, og så lenge kroppen responderer greit og du trives med det du gjør av trening, så er det i grunnen bare å trene som du vil. Endringer kan du alltids gjøre dersom du finner et konkret mål å jobbe mot.
Rights Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Sikkert ikke dumt med en hviledag, siden du jogger så mye. For beste der blir du bitt av en aldri så liten senebetennelse. Men så har jeg jo ingen anelse om du jogger på tredemølle eller hvor høy intensitet du har. Men er det tredemølle kan det være lurt å ha litt stigning og gode sko. Men det har du kanskje! Men du har en treningsform du liker, du er liten & nett, og så sant du er skadefri - så er det vel bare å kjøre på! Men som nevnt, en hviledag innimellom er nok ikke så dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå