Gjest Jente som skal reise bort Skrevet 9. september 2004 #1 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg skal reise bort noen uker, og lurte på å overraske sambo med et "hjelpemiddel". (Jeg vet jo at han kommer til å onanere hele tiden allikevel, og det gjør meg ingen verdens ting.) Det er mye på markedet. Hva kan anbefales? Noen er "motoriserte" og skal gi en suge- eller ronke-fornemmelse. Andre er "manuelle". Forslag?? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #2 Del Skrevet 9. september 2004 Kanskje en serie nakenbilder/sexy bilder av deg selv hadde vært hjelpemiddel godt nok..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 Kanskje en serie nakenbilder/sexy bilder av deg selv hadde vært hjelpemiddel godt nok..? kreativt!hadde jeg aldri tenkt på! smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 36 Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 Skal du gi han en "ronkemaskin" så kjøp en elektrisk så han slipper å jobbe så mye selv, ellers kan han jo like gjerne ronke seg selv uten. Ellers så syns jeg Suzy hadde et meget godt forslag, men det må være litt frekke bilder da. For selv om han sikkert syns du er jævlig sexy, så holder liksom ikke et par bilder av deg i undertøyet som erstatning når du er borte i flere uker. Nei, det må være litt rå bilder der han ser godsakene, gjerne av typen der du ligger på rygg med spredte bein og fingrer deg selv, eller med en dildo i fitta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 9. september 2004 #5 Del Skrevet 9. september 2004 kreativt!hadde jeg aldri tenkt på! smart! Og kjøp en tørkerull og pakk den pent inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente som skal reise bort Skrevet 9. september 2004 #6 Del Skrevet 9. september 2004 Hmm, artig ide, Suzy. Vi har jo digitalkamera med selvutløser. Kanskje gjøre det, og legge et av bildene inn som bakrgrunnsbilde på PC'en. Men jeg tenker fortsatt på dette med hjelpemiddel og vil gjerne vite litt mer før jeg kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2004 #7 Del Skrevet 9. september 2004 Hmm, artig ide, Suzy. Vi har jo digitalkamera med selvutløser. Kanskje gjøre det, og legge et av bildene inn som bakrgrunnsbilde på PC'en. Men jeg tenker fortsatt på dette med hjelpemiddel og vil gjerne vite litt mer før jeg kjøper. Syns jeg du burde! Ta noen som er litt rå og hotte så han har noe å drive med mens du er vekk (forresten var Myumis forslag litt morsomt også ) Manne-leketøy vet jeg dessverre for lite om til å gi deg noen gode tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 9. september 2004 #8 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg kjøpte en "pocket-gal" til mannen min når jeg skulle reise bort en gang... (for spøk altså) Det er en myk silikon ting formet som vagina. Litt mer enn bare å bruke hånda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. september 2004 #9 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg er jo ikke din sambo, men hadde blitt mer glad hvis du hadde ordnet med en venninne som stand in i ditt fravær, enn alskens latterlige, og kunstige hjelpemidler. Syns du ikke det var en god idè? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #10 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg er jo ikke din sambo, men hadde blitt mer glad hvis du hadde ordnet med en venninne som stand in i ditt fravær, enn alskens latterlige, og kunstige hjelpemidler. Syns du ikke det var en god idè? Det er derfor du pleier å si at din favorittstilling er vikarstillingen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #11 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg er jo ikke din sambo, men hadde blitt mer glad hvis du hadde ordnet med en venninne som stand in i ditt fravær, enn alskens latterlige, og kunstige hjelpemidler. Syns du ikke det var en god idè? Og du lurer på hvorfor du er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. september 2004 #12 Del Skrevet 9. september 2004 Og du lurer på hvorfor du er singel? Jeg har faktisk ikke èt sekund grublet over hvorfor jeg p.t. er singel, Alex.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 9. september 2004 #13 Del Skrevet 9. september 2004 Noen er "motoriserte" og skal gi en suge- eller ronke-fornemmelse. Andre er "manuelle". Er "manuelle" et annet ord for hore? *lurer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 9. september 2004 #14 Del Skrevet 9. september 2004 Hustler Pink Pussy - Bløt og vibrerende. Husk glidemiddel for optimal følelse... *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente som skal reise bort Skrevet 10. september 2004 #15 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg fikk tatt noen bilder i går kveld - en del ganske "saftige". Brukte også litt tid til å lete etter "hjelpemidler" på diverse erotiske butikker på nett - ikke store utvalget, nei. Takk for tipset Venus - vet du hvor den er å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. september 2004 #16 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg fikk tatt noen bilder i går kveld - en del ganske "saftige". Brukte også litt tid til å lete etter "hjelpemidler" på diverse erotiske butikker på nett - ikke store utvalget, nei. Takk for tipset Venus - vet du hvor den er å få kjøpt? bare pass på at bildene ikke faller i feil hender.. sørg for at du vet hvor de er til en hver tid.. just a tip.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 10. september 2004 #17 Del Skrevet 10. september 2004 bare pass på at bildene faller i feil hender.. sørg for at du ikke vet hvor de er til en hver tid.. just a tip.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 10. september 2004 #18 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg fikk tatt noen bilder i går kveld - en del ganske "saftige". Brukte også litt tid til å lete etter "hjelpemidler" på diverse erotiske butikker på nett - ikke store utvalget, nei. Takk for tipset Venus - vet du hvor den er å få kjøpt? Tror de har den i forskjellige nettbutikker. Gjør et søk på Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie29 Skrevet 10. september 2004 #19 Del Skrevet 10. september 2004 Kanskje han er litt skapkinky.......prøv å kjøp noe lekkert undertøy for dame og se om han rører det.....den er litt stygg, men sier ganske mye om typen,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hr. Kuriøs Skrevet 10. september 2004 #20 Del Skrevet 10. september 2004 Mange gode tips her, men jeg synes det er en vakker gjerning å utstyre din elskede med et teknisk hjelpemiddel. Jeg har selv tenkt slike vakre tanker, men det har ikke blitt særlig verdsatt av Sambo. Reaksjonen på et nytt leketøy er som regel; Å det styret nå igjen! Det er forøvrig samme reaksjon dersom jeg kjøper en ornofilm (til meg selv fordi jeg vil ha det selv om hun synes det er noe styr) eller noe dristig undertøy til henne. Tilbake til saken så vil jeg si at jeg hadde blitt dypt rørt om jeg hadde fått en sjømannsbrud av henne enten hun skulle bort eller ikke. Det vet jeg at jeg ikke får så jeg har valgt å kjøpe en selv. Meget enkel uten motor, men alltid villig og svært virkningsfull og det til under kr. 300,00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå