AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Har jobbet i sammen med en i 1 år nå. (Eller 4år, men vi ble venner for et år siden). Jeg har siden vært ganske forelsket i han. Han flørter mye med meg - som å ta meg på skulderen og så kose den, som å tulle med meg hele tiden, som å bruke all oppmerksomheten hans på meg fremfor alle andre ansatte osv. I februar fortalte jeg at jeg hadde følelser for han, og han viftet det på en måte bort. Vi krangla og jeg sa det i opptvilelse. Vi ble venner igjen uten at vi snakket om det, men han fortsetter å behandle meg som han alltid har gjordt. I tillegg kjører jeg ham hjem av og til etter jobb, og den ene gangen begynte han å fortelle om vonde ting han har opplevd. Ellers så hender det av og til at han tuller - og drar det over til neste nivå. Jeg sa jeg var ganske varm her en dag så sa han: "ja men det er jo fordi du er så hot!" Jeg visste ikke og vet ikke hvordan jeg skal reagere når han holder på slik - så det blir til at jeg feier det bort.. Ville han ikke ha gjort noe mer hvis han var interressert når han visste hva jeg følte ? Jeg eg ganske pen i ansiktet (har god selvtillit "der") men er også overvektig, som gjør at jeg egentlig ikke er noe første valg. Det er derfor jeg stusser sånn. Er det normalt at gutter oppfører seg slik?Anonymous poster hash: c4265...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå