Gå til innhold

Kjæreste etter slanking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært stor (BMI 39,2), og for 2 år siden ble jeg kjent med en. Jeg har alltid vært kjempeforelsket, og det vet han (fortalte det til ham en gang, men han feiet det på en måte bort). Nå har jeg vært borte i et halvt år på studie, og imens jeg har vært borte har jeg tatt av meg ganske mye, og er ganske slank i forhold til det jeg var. Og NÅ viser han interesse. Det vil si at han alltid har vist interesse, men han har aldri gjort noe med saken på de 1,5 halvt årene hvor jeg var hodestups forelsket i han og han visste det.

Igår kysset han meg, og det var andre gang han har møtt meg siden jeg kom hjem fra spania.

Det var set jeg fryktet - med en gang jeg så mye besre ut, da vil guttene komme.

Hvordan i all verden skal jeg kunne vite om han egentlig er interessert i meg, eller om han kun liker det han ser?

Er det noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 50d5c...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å hooke up med han og vente til han slår opp med deg pga vekta sniker seg tilbake....

Nå må folk lære:menn er kun opptatt av utseende,jeeeez!

Skrevet

Hva er problemet?

Kvinner diskriminere menn pga høyde.

Menn diskriminere kvinner pga vekt.

Menn kan ikke forandre høyde. Men kvinner kan forandre vekt.

Kvinner kan i det minste gjøre noe for å øke deres attraktivitet. Det kan ikke menn.

Så lenge du legger i arbeid med å holde vekta nede, så kommer du fortsatt til å være attraktiv. 

• Liker 6
Gjest Castielz
Skrevet

Tja, du får enten forandre livsstil, eller finne deg en som har fattiefetish.

Det er valgene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Klart utseendet betyr noe! Klart en smellfeit person får flere beilere av å slanke seg. Var du ikke klar over det? Alle, inkludert deg selv, bryr seg om utseende i større eller mindre grad.

Siden du var såpass stor for to år siden, tviler jeg på at du er 'slank' nå, selv om du har tatt av mye. Det betyr jo at vennen din ikke er blant dem som kun tenker på kropp og utseende. For da hadde du fremdeles ikke vært bra nok.

Anonymous poster hash: 7d792...3ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg enda bedre etter at du tok tak i helseproblemene dine og din usunne livsstil. Jeg ser ikke noe galt med det.

Anonymous poster hash: 9c709...674

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Du er mer attraktiv enn du var, så enkelt er det.

Jeg har selv sett menn som er overvektige og tenkt at de kunne blitt attraktive om de kom i form.

Anonymous poster hash: 0ea27...96f
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan være at karen har likt din personlighet, men ikke har ønsket å gjøre noe med det på grunn av vekt. Ikke for å være kynisk eller overfladisk, men en mann med en flott personlighet er mer attraktiv etter å ha tatt av seg.

Anonymous poster hash: 24ed4...123

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er nok ikke kun utseendet, men du må nok finne deg i at for så å si alle spiller utseendet en rolle, i større eller mindre grad. Noen går kun etter ansiktspene mennesker, noen går kun etter de med en sånn og sånn kropp, noen bryr seg ikke om utseendet ut over at partner må se noenlunde normal ut. Så problemstillingen din kan for så vidt sies å gjelder for alle som er mer eller mindre slanke, som er søte, som ikke har noen helt klare defekter: "Vil hun/han ha meg kun på grunn av utseendet?" Svaret er som regel nei(med mindre man er hinsides vakker), men utseendet er et nødvendig skritt på veien.

Jeg har alltid vært tynn og ganske fin uten å legge noen særlig innsats i det, mens bestevenninnen min har slitt med vekten. Hun er dog på mange måter en "bedre" person enn jeg er - hun har bedre orden på livet sitt, er mer pålitelig, har mer stå-på-vilje etc. Men ja, jeg har alltid hatt mer draget på menn enn hun har hatt, og faktisk har jeg følt et stikk av dårlig samvittighet overfor henne på grunn av det (irrasjonelt, jeg vet det). Likevel har det ikke vært et problem for meg personlig at utseendet mitt har åpnet opp flere muligheter for meg, for det er personligheten min som får mennene til å bli. deilig er jeg nemlig ikke. (Og dette med deiligheten er selvsagt også satt på spissen, for det tilhører vel heller sjeldenhetene at folk er i langvarige forhold av utseendet sitt alene. De aller fleste finner heldigvis noen som mer eller mindre matcher personligheten dere.)

Anonymous poster hash: 8bd42...67b
Skrevet

Jeg har gått ned fra 118 kg til slank (har ikke veid med etter jeg nådde punktet jeg var fornøyd med, men fra str XL/44-46 til S/36-38). Har ingen spesiell som er mer interessert nå, men hadde ingen i kikkerten da jeg begynte heller. Det som er mest uvant for meg er at folk nå også liker meg pga utseende, og jeg har vanskelig for å skille på de som bare vil ha meg til sengs og de som faktisk liker meg. Noe som selvsagt har ført til mye frustrasjon jeg ellers ikke har hatt.

Hadde forsåvidt regnet med at dette ville skje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri selv klart å forelske meg i en så helseskadelig fet person som det du var før. Og utseende og utseende fru blom, regner med at du fremdeles er svært overvektig eller har mye løs hud. Så å anklage ham for å gå etter utseende blir veldig feil og urettferdig av deg. Uansett veldig bra at du har klart å gå ned en del i vekt, mindre risiko for fæle livsstilsykdommer som diabetes, hjerte-karlidelser og skjelettplager som vonde knær.

Anonymous poster hash: 6dc25...52d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned fra 118 kg til slank (har ikke veid med etter jeg nådde punktet jeg var fornøyd med, men fra str XL/44-46 til S/36-38). Har ingen spesiell som er mer interessert nå, men hadde ingen i kikkerten da jeg begynte heller. Det som er mest uvant for meg er at folk nå også liker meg pga utseende, og jeg har vanskelig for å skille på de som bare vil ha meg til sengs og de som faktisk liker meg. Noe som selvsagt har ført til mye frustrasjon jeg ellers ikke har hatt.

Hadde forsåvidt regnet med at dette ville skje.

Jenter som alltid har vært normalvektige sliter med nøyaktig samme problem 😉

• Liker 1
Skrevet

Tenk hvis det ikke er vekttapet, men at du har vært borte, som gjør han mer på no? Kanskje han har opplevd å savne deg mens du studerte.

Ikke alltid det er utseende som gjelder vettu'

Skrevet

Jenter som alltid har vært normalvektige sliter med nøyaktig samme problem 😉

Fult klar over det. Problemet mitt var at det var veldig uvant med all oppmerksomheten og jeg dermed tok til meg alt de sa :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært stor (BMI 39,2), og for 2 år siden ble jeg kjent med en. Jeg har alltid vært kjempeforelsket, og det vet han (fortalte det til ham en gang, men han feiet det på en måte bort). Nå har jeg vært borte i et halvt år på studie, og imens jeg har vært borte har jeg tatt av meg ganske mye, og er ganske slank i forhold til det jeg var. Og NÅ viser han interesse. Det vil si at han alltid har vist interesse, men han har aldri gjort noe med saken på de 1,5 halvt årene hvor jeg var hodestups forelsket i han og han visste det.

Igår kysset han meg, og det var andre gang han har møtt meg siden jeg kom hjem fra spania.

Det var set jeg fryktet - med en gang jeg så mye besre ut, da vil guttene komme.

Hvordan i all verden skal jeg kunne vite om han egentlig er interessert i meg, eller om han kun liker det han ser?

Er det noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 50d5c...ea2

Du var sykelig overvektig med høy risiko for flere livsstilssykdommer, antakelig ute av stand til å være med på mange aktiviteter m.m. At du er mer interessant som kjærestemateriale når du er i stand til å fungere normalt og med normale muligheter til et sunt liv er en selvfølge. Det betyr ikke at han (eller andre menn) kun er opptatt av utseende. Med en BMI på 39 er det langt mer enn utseende vekten går utover.
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Ønsker man en aktiv kjæreste med mange muligheter, så er det helt greit. Man kan ikke forvente at noen skal endre sin egen livsstil når du kan endre din til noe bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Gutter er ikke som jenter.

En gutt kan godt bli forelsket i personligheten, men la hele dama gå fordi hun er overvektig.

Hva skal kompisene som ikke kjenner personligheten hennes tro?

Hva skal kollegaene tenke

Hva skal andre damer tenke

Og hva hvis man hooker opp med ei som er tjukk fordi hun har en så fin personlighet, men så møter man ei annen ei som har en like fin personlighet men som samtidig er lekker å se på?

Alt dette går nok på gutta's egen usikkerhet - men det havner ikke i favør til store jenter.

Sjansen er derfor stor for at han alltid har likt deg, men nå som du har endret ditt ytre, så har han i det i tillegg som er positivt. Derfor viser han mer interesse nå.

Anonymous poster hash: 5e9ce...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...