Gå til innhold

Hva mener han? Litt intenst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HEi!

Jeg traff en kjempemorsom og fin kar ute på byen. Vi fant tonen med en gang, var med hverandre hele kvelden. Og ja, vi eskalerte fysisk også.

Vi har avtalt at jeg skal besøke han snart, og vi har snakket i tlf. Han er så superskjønn, og egentlig ganske energisk av seg også.. .

Men en ting jeg stusser over, er at han allerede har sagt 3-4 ganger at han er glad i meg?! Jeg spurte han rett ut om han ble det allerede? Så ringte han meg, men jeg orket ikke ta tlf, for jeg var litt sliten.. 

Er det ikke sykt tidlig å si det etter en natt sammen? 

Anonymous poster hash: b2cc1...19f
Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

At han er glad i deg kan jo bare bety at han trives å omgås med deg og synes at selskapet ditt er hyggelig å ha. Ikke noe mer enn det. Tror nok det er du som tar ting ut av proposisjon. 

Tror ikke han har følelser for deg, hvis det er det du er redd for. 

Skrevet

Det blir for intenst for meg etter så kort tid og jeg friker ut av sånt. Han har sagt dette 3 ganger nå og dere har kunnet truffet hverandre en gang? Jeg tror nok dessverre du må være forberedt på at han vil bli enda mer intens før du er der han er. Sånn som det der skremmer meg vekk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, det kan ikke stikke særlig dypt. Han virker litt uerfaren, eventuelt emosjonelt umoden. Jeg synes at dersom du liker ham på andre måter og ønsker å gå videre med ham, kan du ta opp dette med følelser for ham, hva du legger i slike ord, at dere bør roe ned litt og se hva som skjer ... Hvis han er noe å spare på, klarer han å takle en slik tilbakemelding, selv om han selvsagt kan komme til å bli litt sår og flau. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: d6bb2...99d
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og senest i dag på tlf, sa han at han var glad i meg, IGJEN… haha! enda jeg hadde tatt det opp med han, om at det ikke kan være ekte så fort, men han mente visstnok at jeg var en person som var verdt å være glad i, haha.. og han spurte om jeg trodde på kjrælighet ved første blikk!? Hvordan skal jeg tolke det? Skal jeg tolke det som om han faktisk er ganske betatt av meg ALLEREDE? 

Han har også til og med planlagt en kjempefin kveld når jeg kommer til han, sier han. Må le litt, han er jo bare skjønn da.

Anonymous poster hash: b2cc1...19f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...