La Perla Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Jeg ser jo med egne øyne at skapet er fullt. Skapet til mannen er også fullt. (Av mine klær) På gulvet ligger en haug der og en haug der. Og i kjelleren ligger det sannelig enda en haug. Allikevel har jeg faktisk ingenting å ha på meg. Samme med sko: mitt rasjonelle jeg teller 40 par. Når jeg skal ut om morgenen sliter jeg på meg favorittstøvlettene som strengt tatt synger på siste verset og tenker at jeg må få meg noen nye sko snart. Når jeg handler klær kommer jeg hjem med utallige poser og glovarmt visakort. Problemet er at det jeg liker der og da liker jeg ikke nødvendigvis noen dager senere. Det som ser kult ut i butikken ser ikke kult ut hjemme, og jeg oppdager at jeg ikke har noe som passer til. *sukk* Slike dager skulle jeg ønske jeg var mann.
Sheba Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 :enig_animasjon: Akk ja - sånn er livet, klesskapet og visakorte(ne..) mine også. Sukk...
*Shira* Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Hei! Mitt navn er *Shira* og jeg er en shopoholiker. Forstår helt hvordan du har det. Jeg har en tendens til å skulle spare alt jeg kjøper. Til en spesiell annledning liksom. Helt sykt
Gjest Coral Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Kjenner meg igjen i det med å aldri finne noe å ha på seg, selv om skapet ikke akkurat er tomt.. Veldig glad i shopping jeg også Men har blitt flinkere til å tenke mer over hva jeg trenger til ulike antrekk, slik at jeg har en del som passer sammen (og basisplagg som kan brukes og kombinerers med det meste). Selv om jeg ser en stilig topp eller et annet plagg, er det ikke sikkert at jeg kjøper den, om jeg ikke har noe særlig som passer til. Har man flere plagg i samme stil er det også lettere å sette sammen de ulike, og vips så har man plutselig en del antrekk. Å tenke sånn har hjulpet for meg i hvert fall
Gjest Odense Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv.... Har ALDRI noe å ha på meg, selv om jeg har fulle skap og skuffer, aner ikke hvor mange sko..
Gjest Odense Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv.... Har ALDRI noe å ha på meg, selv om jeg har fulle skap og skuffer, aner ikke hvor mange sko..
Carmen_ Skrevet 9. september 2004 #8 Skrevet 9. september 2004 Hei! Mitt navn er *Shira* og jeg er en shopoholiker. Forstår helt hvordan du har det. Jeg har en tendens til å skulle spare alt jeg kjøper. Til en spesiell annledning liksom. Helt sykt Haha, det samme gjør jeg :oops:
aowi Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 Hei! Mitt navn er *Shira* og jeg er en shopoholiker. ....... og vi er flere...... har fulle skap men ingenting å ha på. Og i butikken - må bare ha den og kanskje den egentlig var litt fin den oxo og bare sleng med en sånn en og da.... :oops: Har "heldigvis" en økonomi og et bosted (bare nærmat lissom) som ikke innbyr til de store shoppingrundene hver dag..
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 Men har blitt flinkere til å tenke mer over hva jeg trenger til ulike antrekk, slik at jeg har en del som passer sammen (og basisplagg som kan brukes og kombinerers med det meste). Selv om jeg ser en stilig topp eller et annet plagg, er det ikke sikkert at jeg kjøper den, om jeg ikke har noe særlig som passer til. Enig der, sånn prøver jeg å tenke og. Og deponering er da også en ide? SÅ får man sett hjemme om det egentlig var noe fint, og kan bytte hvis ikke.
Gjest Marie29 Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 Jeg har et mani når det gjelder undertøy, kan nesten ikke gå i en butikk unten å handle noe. Om morgenen bruker jeg da laang tid på å finne ut hva jeg skal ha på meg.
Alterna Skrevet 11. september 2004 #13 Skrevet 11. september 2004 Er det ikke en bok som heter noe sånt?
Gjest lmari Skrevet 11. september 2004 #14 Skrevet 11. september 2004 Sophie Kinsella har skrevet om "En shopaholiker hemmelige drømmeverden", det var godt å lese om noen som var verre enn meg til å shoppe...
Mackenzie* Skrevet 11. september 2004 #15 Skrevet 11. september 2004 hehe kjenner meg igjen,føler med deg
Gjest Rio Skrevet 12. september 2004 #16 Skrevet 12. september 2004 Er dere helt syke da jenter?! Tenk litt! Jeg blir kvalm av sånne shoppinvaner, sorry as!
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #17 Skrevet 12. september 2004 Er dere helt syke da jenter?! Tenk litt! Jeg blir kvalm av sånne shoppinvaner, sorry as! ja vi er syyyyyykeeeeeee hjelp oss rio...HJELP OSS NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
Dagensdiva Skrevet 12. september 2004 #18 Skrevet 12. september 2004 OHHH..jeg henger meg med..jeg har det ekstremt..kjøper sko hele tiden..skjørt..gensere...SMYKKER...ALT.....tyter ut av skapet..men fortsatt er det jo sånn at man har noen favoritter..FAAENNNNNNNNNN!! JEG SLITER sånn..greire ikke spare et øre..og kommer derfor til å slite senere i livet.. Må ha må ha må ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå