AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Noen som har erfaring med Babor? Er det no bra? Anonymous poster hash: 6c8c7...8be
_LanciA_ Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Brukte babor i 6 år. Hadde rens, dag- og nattkrem, fuktighetsmaske ++++. Funka greit. Litt dyrt. jeg brukte hyoil, synes den var tungvindt. Grei rens for meg med sensetiv hud. Huden min ble ren og føltes myk. Men følte ikke at huden min ble så fantastisk som de hevdet den skulle bli. Har også hatt julekalenderen flere år, men følte effekten av ampullkuren var litt oppskrytt. Likte kremene best egentlig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg bruker også HyOil Sensitiv, enig i at det er litt tungvint. Men den er en av de ytterst få tingene jeg tåler, så da får jeg heller ta bryderiet. (For meg er "bra resultat" = "ikke rødflammete, tørr, irritert og kvisete hud".) Anonymous poster hash: c0bbb...a0d
_LanciA_ Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Jeg bruker også HyOil Sensitiv, enig i at det er litt tungvint. Men den er en av de ytterst få tingene jeg tåler, så da får jeg heller ta bryderiet. (For meg er "bra resultat" = "ikke rødflammete, tørr, irritert og kvisete hud".)Anonymous poster hash: c0bbb...a0d Må innrømme at kviser fikk jeg forsatt selv om jeg brukte babor. Og at på vinteren slet jeg med tørr hud. Selv med fuktighetsmasken 2-3 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå