AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Er singel og lei av å være singel men HATER arenaer der "parring" skal liksom skje. Orker ikke henvendelser fra giftekåte menn, blir sur av tanken på singel-events. Har prøvd nettdating men det var INGEN av de jeg traff ( og det var mange) som jeg følte noe som helst for (untatt at de var greie og snille). Jeg savner en kjæreste men unngår å treffe potensielle partnere. Hva er galt med hodet mitt? Så sitter jeg her da, alene på en fredagskveld og kjeder meg. Damn !! Anonymous poster hash: 5a117...858
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Likte ingen fra nettdating jeg heller, har mer tro på å bli forelsket i virkelige livet. Ble det i sommer, men han bor langt avgårde i utlandet og har en helt annen livsstil/ liv enn meg osv. Anonymous poster hash: a1d14...faf 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Likte ingen fra nettdating jeg heller, har mer tro på å bli forelsket i virkelige livet. Ble det i sommer, men han bor langt avgårde i utlandet og har en helt annen livsstil/ liv enn meg osv.Anonymous poster hash: a1d14...faf Bad luck Anonymous poster hash: 5a117...858
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Det er torsdag i dag. Å heldigvis !! Da er det ikke helsvart !! :-)Anonymous poster hash: 5a117...858 1
Gjest Juan Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Å heldigvis !! Da er det ikke helsvart !! :-)Anonymous poster hash: 5a117...858 Men i dag er det 'freddan', vennen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 TS: Jeg er en mann på 34, i samme båt. Hater dating-opplegget, klarer nesten ikke å si ordet en gang. Høres ut som om jeg er en frikete nysoss fra Oslo som skal ut på dÆit. Gud bedre. Samtidig driver jeg for meg selv, med kun meg selv som ansatt - så det kollegiale miljøet strekker seg til meg. Venner har jeg, men de er kamerater - jeg har ingen venninner. Og alle kameratene er gift eller har samboere. Og ingen av dem er om seg nok til å klare å presentere meg for noen av de dem kjenner, som jeg kanskje ikke kjenner. HÅPLØS situasjon. Hater å tomsnakke på tinder og sukker... For en ubrukelig situasjon. Anonymous poster hash: 22fc5...3cf
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Yepp, kjedelig å være singen ;( er også lei av nettdating, både dyrt, og mange uaktuelle kandidater. Og Tinder, veldig overfladisk, gidder liksom ikke å ta kontakt... og når en har kontakt, en vet jo ikke hvem en snakker med... har liksom knapt noen ting til felles... Anonymous poster hash: 42a9f...e78
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Den beste måten å treffe noen på er jo i arenaer som legger til rette for sjekking uten at det er en "sjekke-arena". Dvs. sosiale tilstelninger som bare er sosiale, uten at noe er arrangert. Da har man det hyggelig og kan treffe nye mennesker uten at det er press på at noe skal komme ut av det. F.eks. middagsselskaper, fester hos venner, treff i parken der alle tar med noen, store bryllup, idrett, klubber, felles interesser osv. Hvor ofte treffer du nye mennesker i det daglige liv? Anonymous poster hash: 1cf50...c4a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Jeg treffer ingen i det daglige, så da er det ikke så rart at jeg er singel. Driver jo med nettdating og er på Tinder, men ikke lyktes med det foreløpig, bortsett fra han jeg ble sammen med forrige gang jeg nettdata, forholdet varte i en del år. Noen som har tips til idrett en kan drive med i Oslo? Jeg er ikke så sporty av meg. Anonymous poster hash: 42a9f...e78
Cinder Skrevet 26. juli 2015 #11 Skrevet 26. juli 2015 Jeg treffer ingen i det daglige, så da er det ikke så rart at jeg er singel. Driver jo med nettdating og er på Tinder, men ikke lyktes med det foreløpig, bortsett fra han jeg ble sammen med forrige gang jeg nettdata, forholdet varte i en del år. Noen som har tips til idrett en kan drive med i Oslo? Jeg er ikke så sporty av meg.Anonymous poster hash: 42a9f...e78 Ser for meg at dette er en idrett for de som ikke er så sporty. http://www.petanque.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå