AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg leser stadig vekk om folk som legger ut om hvor stupforelsket de er av sin mann, hvordan de falt pladask, der det var kjærlighet ved første blikk, og at det bare sa "klikk". Riktignok har jeg falt pladask for noen, men det er jo folk jeg ikke har sjans på. Så det ender med at jeg heller prøver meg på folk som jeg kanskje tror jeg har sjans på, men som jeg kanskje er usikker på om jeg er forelsket i dem. Er det noen andre her som aldri har opplevd gjensidig kjærlighet? Der du aldri fikk den du falt fullstendig pladask for? Men der dere nøyer dere med noen som dere trives sammen med, og har det fint med? Og som dere stort sett føler dere lykkelig sammen med? Det eneste som forstyrrer dette er tanken på å bli stupforelsket i en... Anonymous poster hash: 18103...876 1
mijaa Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har aldri falt pladask for noen egentlig, men jeg er veldig forelska i og har det veldig fint sammen med kjæresten min selv om det kom gradvis Personlig tror jeg sånne forhold er sunnere enn der alt er så intenst og dramatisk hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har aldri falt pladask for noen egentlig, men jeg er veldig forelska i og har det veldig fint sammen med kjæresten min selv om det kom gradvis Personlig tror jeg sånne forhold er sunnere enn der alt er så intenst og dramatisk hele tiden. Signerer denne. Jo heftigere man faller pladask, jo større er fallhøyden. Har falt pladask noen ganger, og det har kostet mange tårer og harde stunder når det går i dass. Kommer aldri til å la meg bli så forelsket igjen, det er ikke sunt og ikke verdt det. Beste forholdet jeg har hatt var slik som du skriver her, likte fyren veldig godt og ble gradvis mer forelsket og glad i ham. Anonymous poster hash: bd06c...366
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Har aldri opplevd at folk har likt meg. Alle mennesker hater, forakter og avskyr meg pga utseendet mitt. Anonymous poster hash: 4c930...654
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Har aldri opplevd at folk har likt meg. Alle mennesker hater, forakter og avskyr meg pga utseendet mitt. Anonymous poster hash: 4c930...654 Nei nå må du gi deg! Anonymous poster hash: 6002e...93d 2
Trampe23 Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er i samme situasjon TS! Jeg faller for gutter jeg ikke har sjans på.. Hva skal man gjøre?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Mmm.. Jeg har opplevd det. Jeg har først og fremst falt for en som jeg faktisk hadde sjans på, og han hadde gjeldende følelser for meg, men det passet bare ikke. Senere møtte jeg en kjempe kjekk fyr, han var så flott og pen og jeg var ikke alene om å være forelsket i han! Vi ble bedre kjent og så hadde vi sex og fortsatte å ha sex i nesten to måneder, men så når jeg fortalte han at jeg hadde følelser for han så sluttet han å snakke med meg. Altså, dette var jo en drittsekk av en player, men det såret likevell. Så nei, jeg har aldri falt pladask for en jeg ikke har sjans på, men tenker litt at det har litt med selvfølelsen min å gjøre. Møter jeg en kjekkas, prøver jeg å fortelle meg selv at jeg ikke en gang skal gidde å prøve og derfor holder jeg meg bare unna. Men er forelsket i en som JEG synes er en skikkelig kjekkas nå - slank og pen, men venninnene mine synes han ser noe rart ut. Og bestevenninna mi synes ikke at Zac Efron ser bra ut. Tenker det går litt på oss selv og, alle har forskjellig smak selv om det alltid vil være "rangeringer av hvem som er for gode for noen" (ikke at jeg er enig, synes det er piss, men forstår hva du mener. Anonymous poster hash: 7ad45...950 1
smartbimbo Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Har aldri opplevd at folk har likt meg. Alle mennesker hater, forakter og avskyr meg pga utseendet mitt. Anonymous poster hash: 4c930...654 Trist lesning.. Det er noen for alle. Jeg er sikker på at du ikke er så stygg som du velger å omtale deg, husk at din verste kritiker er deg selv!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Trist lesning.. Det er noen for alle. Jeg er sikker på at du ikke er så stygg som du velger å omtale deg, husk at din verste kritiker er deg selv! Det er ikke nødvendigvis sant. Anonymous poster hash: e2ad8...64b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har aldri opplevd gjensidig forelskelse. Jeg har vært ordentlig forelsket en gang i voksen alder, men det ble aldri mer enn en flørt fra hans side. Nå har jeg samboer, vi er ikke forelsket i hverandre, og har aldri vært det. Anonymous poster hash: 95efa...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå