AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hei. Jeg er 36+5 uker på vei idag og har den siste uken slitt med kvalme, spesielt på kvelden når jeg legger meg for å sove. Og idag har jeg følt meg veldig slapp og uvel, rett og slett skikkelig dårlig. Har hatt mye kynnere, og smerter i magen. Er førstegangs og lurer på om dette kan vere tegn på fødsel? Noen som har liknende erfaringer? Anonymous poster hash: 2060f...e83
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Har du ødemer? Er det lenge siden du var på kontroll? Det kan høres ut som svangerskapsforgiftning og da bør du dra til lege.Anonymous poster hash: 35dd1...bee
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Var på kontroll for 10 dager siden, og har ikke ødemer, så den tanken hadde ikke streifet meg engang.. Men har time hos legen i morgen så skal be legen teste. Anonymous poster hash: 2060f...e83
MotherOfDragons Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Er ganske normalt mot slutten. Jeg hadde det samme og masse tegn på modning fra uke 37 og idag(39+4) røk vannet
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Var på kontroll for 10 dager siden, og har ikke ødemer, så den tanken hadde ikke streifet meg engang.. Men har time hos legen i morgen så skal be legen teste. Anonymous poster hash: 2060f...e83 Hvis du ikke har ødemer er det mindre sannsynlig. uansett lurt å teste.Anonymous poster hash: 35dd1...bee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå