Gå til innhold

Jeans som er god å gå med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sverget til tights i årevis fordi jeg ikke klarer tanken på å gå med bukse. Alle bukser strammer og det går nesten ikke an å bøye knærne i dagens skinnyjeans. 

Har lyst på en fin dongeribukse som er myk og god å gå med. Liker an det er high waist eller mid waist. Liker også at den er trang, men kan gjerne gå rett ned så jeg får den over anklene (noe man nesten ikke får med skinnyjeans).

Er 23, slank og 172 om det skulle ha noen betydning. Setter pris på om noen har noen å anbefale. 

Må være noe som kan kjøpes i butikk da jeg må prøve de på. Helst ikke over 500 kr heller.

Anonymous poster hash: a0998...47b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Demi Curve fra Levis er verdt prisen, over 500kr ☺ Superbehagelig, "superstretchy" skinnyjeans

Skrevet

Molly fra gina tricot 299,-, jeggin jane fra cubus 299,- eller dr.denim fra bl.a carlings 399,-

• Liker 1
Skrevet (endret)

Five units! Beste buksene som finnes! Skjuler det som trengs å skjules, sømmene gjør at man føler seg smal og utrolig gode å ha på!

Så nå at de helst ikke skulle koste over 500..... Disse er noe dyrere, men absolutt verdt det spør du meg!

Endret av .....
Skrevet

Molly fra gina tricot 299,-, jeggin jane fra cubus 299,- eller dr.denim fra bl.a carlings 399,-

skriver under på Molly fra Gina Tricot. om du skal utenlands og kommer over en Topshop-butikk vil jeg anbefale jeansmodellen Leigh derfra. de er de beste!!

Gjest Evans
Skrevet

Super flex fra bikbok er super myke 

Gjest Dårris
Skrevet

Dr Denim plenty! Ser ut som en jeans, føles som en tights. Elsker de buksene! Fins med lavt liv (Kissy), halvhøyt (plenty) og høyt (solitaire). Selges på Carlings for kr 399 tror jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...