lene24 Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Jeg har mange favorittfilmer, men en jeg husker veldig godt, som ga et inntrykk på meg da jeg så den var: BROKEDOWN PALACE. Med b.la Claire Danes... Noen andre som har sett den og synes den var bra? Eller har noen andre favorittfilmer?
Polly Ester Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Har ikke hørt om den du skrev her, men min topp 5 liste: Den sjette sansen, What dreams may come, Harry Potter, Dum og dummere, Matrix (den første) ...og Askepott og Shrek...
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Breaking the waves Life of Brian The holy grail The meaning of life Monty Python live at the Hollywood Bowl Cinema Paradiso Top Secret Store gutter gråter ikke Litt for enhver smak, dog utelukkende god smak.
Gjest Colubra Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 uff det er så mange jeg liker at jeg ikke husker dem med mindre folk nevner dem, så da blir det vel: den sjette sansen, unbreakable, monthy python- filmene, istid (og flere av pixars), i kina spiser de hund, snatch, og en drøss jeg ikke kommer på
Arwen Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Den første Matrix Ringenes herre Dirty dancing
Polly Ester Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 i kina spiser de hund' date=' [/quote'] Har du sett den som kom etter - med de samme skuespillerene: Gamle menn i nye biler? Den er like morsom/bra.
Gjest Valhalla Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Requiem for a dream. Dette temaet har vært diskutert en del ganger tror jeg : )
Arkana Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 Jeg kommer sikkert ikke på alle gode filmer jeg har sett, men noen av dem er: A Beautiful Mind, Salmer fra Kjøkkenet, Smaragdskogen, Den Røde Lykten, Bridget Jones Dagbok.
Hilde Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 Top Secret Cannonball run Ford Fairlane The Game Mannen med den nakne pistol Full metal jacket Apocalypse now redux Ghost in a shell Akira Perfect blue Det er disse jeg har sett (igjen) nå nylig, og som jeg syns er av de aller beste i historien. Men, spør meg om en mnd, og jeg husker sikkert andre.
Gjest Colubra Skrevet 9. september 2004 #11 Skrevet 9. september 2004 har ikke sett den, men har tenkt til det har sett etter den i butikkene, men har ikke funnet den på tilbud ennå, og jeg gidder ikke kjøpe dvder til 250 kroner eller hva det nå er
Arwen Skrevet 9. september 2004 #12 Skrevet 9. september 2004 Glemte Kopps! Min definitive svenske favoritt
Suzy Skrevet 10. september 2004 #14 Skrevet 10. september 2004 Blå, Hvit og Rød (trilogi) Hiroshoma Mon Amour Priest Breaking the Waves En liten film om å drepe Veronicas to liv The Breakfast Club Raw Monthy Python Live at the Hollywood Bowl Men in Tights .. Sikkert mange, mange fler...
Sofia Skrevet 10. september 2004 #15 Skrevet 10. september 2004 The big blue Åndenes hus Løvenes konge Philadelphia A few good men The last samurai Må tenke...
Christy Skrevet 10. september 2004 #16 Skrevet 10. september 2004 Jeg har mange favorittfilmer, men en jeg husker veldig godt, som ga et inntrykk på meg da jeg så den var: BROKEDOWN PALACE. Med b.la Claire Danes... Noen andre som har sett den og synes den var bra? Eller har noen andre favorittfilmer? Jeg husker godt den filmen, ville se den igjen men har ikke funnet den noe sted. Tragisk historie da.. Ellers er mine favoritt filmer: Meet joe black Thema å louise Villmark The notebook Colletheral Monster
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #17 Skrevet 10. september 2004 Thirteen Thelma & Louise Charlies Angels Fucking Åmål Magiens Makt ...og de fleste filmer med Susan Sarandon
Gjest lurven Skrevet 11. september 2004 #18 Skrevet 11. september 2004 the matrix pulp fiction kill bill 1 og 2 reservoir dogs natural born killers leon requiem for a dream millers crossing platoon
Gjest pace Skrevet 11. september 2004 #19 Skrevet 11. september 2004 Masse bra filmer sef. Disse har jeg kjøpt på dvd fordi de er mine favoritter: Get Shorty Monty Python - Life of Brian Monty Python - Holy Grail Austin Powers 1 Evil Dead 2 Ringu Alien Miller's Crossing Den Talentfulle Mr Ripley Mulholland Drive Taxi Driver American History X A Clockwork Orange Howard's End Amadeus Edward Saksehånd The Mission Shawshank Redemption Forrest Gump Good Will Hunting Tre Farger: Rød,Hvit,Blå En Bruce Lee film Også må jeg få skaffet meg Das Experiment Skjønner ikke hva som er bra med action. Hva kan man lære av det da? Og action må bli innmarri kjedelig etter å ha sett det et par ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå