Gå til innhold

Har så lyst å knekke armene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. av fedre som ikke forstår sitt ansvar.

Det vil si de få idiotene som utøver vold mot en voksen dame eller barn.

Jeg sitrer av sinne og mister meg selv i hevn og vold.

Jeg har lyst å drepe. 

De.

De har trådt over en linje. Det er en linje de fleste av oss, uansett raseri, ikke vil trå over.

De som har trådt over den linjen er enten psyke eller noe annet jeg ikke gidder å finne en diagnose for.

De må bli slått selv.

Av en ordentlig mann.

Jeg kjenner det krymper i magen når jeg får høre om at et barn er enten vitne til, eller er utsatt for vold.

Jeg vil bruke 10 år av militær erfaring til å knekke enhver halvfeit dust som tror han er en hann i sitt hjem. 

Jeg kan ikke si dette nok, men enhver mann som har slått EN gang har trådt over den grensen. Han er ikke lenger til å stole på.

De aller fleste vil ALDRI gjøre det. ALDRI.

Det betyr ALDRI.

Uansett hvor sinna vi blir. Aldri bli hos en mann som har slått deg. Aldri bli hos en mann som har slått dine barn.

Hvis du gjør det, må du tenke deg om en gang til.

Det er bare noen få som gjør det og de fortjener å få sitt ansikt knust. De er ikke som oss andre.

Puhhhh...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vold avler vold ja.

Anonymous poster hash: 2fd90...c52
  • Liker 4
Gjest Morello
Skrevet

For menn er store sterke beskyttere som må passe på oss svake kvinner og barn mener du..? 

Er enig med det du vil frem til men kutt apefaktene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Javel...?

Anonymous poster hash: a6272...f45
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

b4f.jpg

Anonymous poster hash: b47a0...4dd
  • Liker 6
Gjest pelikanen
Skrevet

Jeg har lyst å drepe.

De.

De har trådt over en linje. Det er en linje de fleste av oss, uansett raseri, ikke vil trå over.

De som har trådt over den linjen er enten psyke eller noe annet jeg ikke gidder å finne en diagnose for.

De må bli slått selv.

Av en ordentlig mann.

Jeg kjenner det krymper i magen når jeg får høre om at et barn er enten vitne til, eller er utsatt for vold.

Jeg vil bruke 10 år av militær erfaring til å knekke enhver halvfeit dust som tror han er en hann i sitt hjem.

Jeg kan ikke si dette nok, men enhver mann som har slått EN gang har trådt over den grensen. Han er ikke lenger til å stole på.

Det betyr ALDRI.

Uansett hvor sinna vi blir. Aldri bli hos en mann som har slått deg. Aldri bli hos en mann som har slått dine barn.

Det er bare noen få som gjør det og de fortjener å få sitt ansikt knust. De er ikke som oss andre.

Puhhhh...

Skrevet

Tror det hjelper mer med behandling, sinnemestring og en dæsj selvransakelse og vilje til selvinnsikt.Folk som slår gjør det ofte fordi de føler en slags avmaktsfølelse og føler at de ikke er tilstrekkelige. De er stort sett nevrotiske pingler som ikke takler så mye. Noen svært få er jo psykopater og for dem er nok det meste av løpet kjørt,

• Liker 1
Skrevet

Nei..

Jeg mente det ikke sånn.

Jeg bare føler meg så hjelpeløs når jeg leser om barn utsatt for vold. 

Jeg kan ikke endre meg. Jeg er i militæret og da blir jeg sett på som en enfoldig dust. 

Og kanskje det jeg skrev beviste det. 

Jeg forstår at alt er komplisert og sånn.

Men jeg mener fortsatt det jeg skrev.

Man må trå over en virkelig stor grense før man slår de man ikke finner på en slagmark. En virkelig stor grense.

Kan det være mitt budskap?

Gjest Castielz
Skrevet

Jeg velger og behandle kvinner slik de ber om, nemlig likestilt.

Ergo, slår en kvinne meg, slår jeg tilbake.

Angrep blir svart med samme mynt, uavhengig av kjønn.

Du er en sexistisk ape, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å drepe.

De.

De må bli slått selv.

Av en ordentlig mann.

Det betyr ALDRI.

Puhhhh...

Der gikk sinnemestringskurset ditt til helvete.

Så du må jo bare knekke armer....du er jo et flott forbilde.

Undervurderer du oss her inne?

Vi vet alt dette

Anonymous poster hash: 07f5e...e7f

• Liker 1
Skrevet

Der gikk sinnemestringskurset ditt til helvete.

Så du må jo bare knekke armer....du er jo et flott forbilde.

Undervurderer du oss her inne?

Vi vet alt dette

Anonymous poster hash: 07f5e...e7f

Skal jeg be om å få pengene tilbake?

Jeg undervurderer ingen.

Samtidig vet jeg at så mange kaller dette "for et komplisert forhold."

Gjest Angry Man
Skrevet

10 år i kjellern til mor mener du. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å drepe. 

De.

De må bli slått selv.

Av en ordentlig mann.

Det betyr ALDRI.

Puhhhh...

Ehh....veldig seriøst, ja. Banner og vil utøve vold mot andre samtidig som du slår ned på slike fedre.

Som om det ikke var nok: et avatarbilde som ser ut som en narkissløv sagger.

Hurra.

Anonymous poster hash: ddaca...c5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger og behandle kvinner slik de ber om, nemlig likestilt.

Ergo, slår en kvinne meg, slår jeg tilbake.

Angrep blir svart med samme mynt, uavhengig av kjønn.

Du er en sexistisk ape, TS.

Du vet at det går an å holde fast en person om h*n er svakere fysisk enn deg, ja?  Jeg snakker ikke om mann/kvinne nå, men heller størrelse på personen..  Personlig syns jeg heller ikke noe om å ta igjen med vold da, men om man ikke klarer å holde fast angriperen så kan man jo ende opp uten annet valg så klart.  Jeg forstår ikke det sterke behovet etter å hevde seg og å alltid måtte ta igjen sånn.

Anonymous poster hash: 41689...869

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår hva du mener TS, sånne ting gjør meg sint også. (Har personlig erfaring også) og en ting er at du ønsker å skade dem, men å faktisk gjøre det ville ikke gjøre deg noe bedre..  Hold fokuset på å jobbe med deg selv slik at du aldri blir en av dem =)  Jeg holder fokuset på å jobbe med meg selv slik at jeg aldri tiltrekker meg/ selv velger en slik mann igjen.  Og det er like ille om det er en mann eller kvinne, så lenge den ene er fysisk overlegen den andre. Fordi tro meg, det er stor forskjell på å bli slått av en du vet du kan "ta" og av en du vet du ikke har nubbsjangs mot!!  

Jeg tror uansett at intensjonen din var god, men litt dårlig formulering og kanskje ikke den beste løsningen.

AnonymBruker
Skrevet

b4f.jpg

Anonymous poster hash: b47a0...4dd

Oh, My Goodness...

Anonymous poster hash: ddaca...c5a

Skrevet

Jeg forstår hva du mener TS, sånne ting gjør meg sint også. (Har personlig erfaring også) og en ting er at du ønsker å skade dem, men å faktisk gjøre det ville ikke gjøre deg noe bedre..  Hold fokuset på å jobbe med deg selv slik at du aldri blir en av dem =)  Jeg holder fokuset på å jobbe med meg selv slik at jeg aldri tiltrekker meg/ selv velger en slik mann igjen.  Og det er like ille om det er en mann eller kvinne, så lenge den ene er fysisk overlegen den andre. Fordi tro meg, det er stor forskjell på å bli slått av en du vet du kan "ta" og av en du vet du ikke har nubbsjangs mot!!  

Jeg tror uansett at intensjonen din var god, men litt dårlig formulering og kanskje ikke den beste løsningen.

Den store forskjellen er at vold kan godtas mot like fiender. 

Det som ikke kan godtas er vold mot sivile.

Og det er barn og voksne kvinner.

Har jeg et gammeldags syn pga dette?

Javel, så skyt meg.

Jeg vil stå for dette til jeg faller.

Ironiske anonyme brukere, må gjerne le av meg.

Gjest Angry Man
Skrevet

Den store forskjellen er at vold kan godtas mot like fiender. 

Det som ikke kan godtas er vold mot sivile.

Og det er barn og voksne kvinner.

Har jeg et gammeldags syn pga dette?

Javel, så skyt meg.

Jeg vil stå for dette til jeg faller.

Ironiske anonyme brukere, må gjerne le av meg.

Spar deg for militær pjattet din faker. Hvis du virkelig hadde vært i militæret hadde du vist at de ikke ser med blide øyne på nettvirksomhet hvor man referer til det man driver med. Du prøver attpåtil å late som du er spesialstyrke. Eneste spesial du kommer i nærheten av er special person.

AnonymBruker
Skrevet

Utifra dine innlegg her på KG:

Har du vurdert å oppsøke psykolog?

Anonymous poster hash: 6ca05...5b2
  • Liker 2
Skrevet

Enda ikke hele historien om oppveksten i brooklyn og karrieren som super spesial action man soldat?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...