AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hei! Dette er nok et absurd spørsmål når dere ikke vet hvordan jeg ser ut. Jeg skal snart til frisøren, og ønsker å få en litt penere klipp til meg. Jeg har spurt frisøren tidligere hva hun synes, men hun sier ikke noe spesifikt og at det spørs hva jeg vil ha (noe som er en gjenganger hos norske frisører). Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg er lys i huden (kald hudtone), har en oval ansiktsform og grønnblå øyne. Håret mitt er naturlig kommunefarget, men jeg farger det mørkebrunt. Håret mitt ligner svært mye på Nina Dobrev sitt, bare at jeg muligens har litt lenger (til korsryggen) og har lik lengde overalt. Jeg liker håret mitt godt, men jeg synes selve formen er litt kjedelig. Jeg vil gjerne forme ansiktet litt mer. Jeg lurte litt på om jeg vil klippe det litt skrått på sidene, da korteste hår fremme er helt ned til skulderen, men jeg vil ikke ha lugg. Hvor kort skal det korteste evt. være og hvordan skal jeg beskrive dette til frisøren? Jeg er klar over at jeg må formulere meg veldig tydelig på hvordan jeg vil ha det, hvis ikke blir det gjerne bom. Er det noe annet som kan forbedre formen? Jeg vil selvsagt beholde det lange håret mitt. Det er også klippet svakt bueformet på enden, slik at det ikke ser ut som det er klippet rett av. Anonymous poster hash: 309f4...c71
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Med en saks. Hilsen frisør Anonymous poster hash: 205d2...b1d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg skrev litt feil i hovedinnlegget. Det korteste håret jeg har nå rekker meg faktisk helt ned til brystene. Anonymous poster hash: 309f4...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå