Engel Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Hei! Har funnet denne kjolen på Victoria's Secrets hjemmeside. Syns den erkjempefin, men frakt+toll kommer jo på nesten like mye som kjolen koster hvis jeg skal bestille den derfra.... http://www2.victoriassecret.com/images/pro...gvw/V230688.jpg Er det noen som har sett noe lignende her hjemme? Trenger ikke være helt lik, må ikke absolutt ha lange ermer, men gjerne omtrent samme fasong. Trenger tips om butikker jeg kan prøve for å finne noe sånt.
Engel Skrevet 9. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2004 Jeg ba ikke om meninger om kjolen, jeg ba om hjelp til å finne kjole i samme snitt/fasong.
Suzy Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Kan ikke hjelpe deg, men den var utrolig kul! Kanskje det er mulig å sy selv? Det fins sånne "strikkestoffer" å få kjøpt. Se etter et bra mønster og sett igang!
Lee Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Jeg vil i hvert fall tro at du må bort fra high street butikkene, dette er i hvert fall ikke noe som er på mote nå. (Og med det mener jeg ikke noe negativt!! Synes det er superdupert med mennesker som går i det de liker og passer, istedefor å slavisk følge motebildet til enhver tid!)
Smiley Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Riktig stilig kjole!!! Og en ting: denne er helt inn i Usa og Frankrike.... Det tar litt tid før det kommer til Norge Jeg skal til Stockholm i slutten av måneden, skal kikke litt rundt da. Så kan jeg skrive deg en pm....
Carmen_ Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Å den var søt Har dessverre ikke sett noe lignende.
Alterna Skrevet 9. september 2004 #8 Skrevet 9. september 2004 Jaa, den var fin! Hva med å se på VIC, kanskje de har noen lignende?
Engel Skrevet 10. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2004 De er så absolutt på moten, det er bare Norge som henger litt i bakevja ja... Og om den ikke hadde vært moderne så hadde jeg ikke brydd meg så hardt om det siden jeg liker den. Men eg har jo skjønt at jeg ikke finner det på popin eller H&M da, det er jo derfor jeg trenger litt tips. Vic, var ikke så dumt, tror jeg så en kjole i samme lengden der sist jeg var innom.... Jeg eier ikke symaskin og er ikke noe flink til å sy, ellers skulle jeg gjerne sydd masse klær selv jeg, det hadde løst masse problemer! Jeg er 181 cm høy og sliter alltid med å finne klær som passer skikkelig, spesielt kjoler og sånt som nesten alltid blir for korte i ryggen eller nederst. Hva er logikken i at klærne øker i vidde og lengde prosposjonalt? ER vel ikke nødt til å bruke str 44 selv om man er høy! :evil: Ok, en liten avsporing her... Sorry!
Suzy Skrevet 10. september 2004 #10 Skrevet 10. september 2004 Var litt på sidelinja det med å sy også, mejeg har hatt mye glede av symaskina - nå for tiden har jeg ingen, men har sydd fine klær før. Veldig artig!!
Gjest Pjusk Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 Kan desverre ikke hjelpe deg, men kjolen var kul! (- og ser ikke ut som noen matroskjole...!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå