AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Vi skal flytte men er i tvil ang de to byene vi kommer til å velge. Den ene byen er i buskerud og den andre er i sogn og fjordene. Noen som har noe formening om de to fylkene som vil dele det med oss? Er litt i tvil om jeg skal nevne byene siden dem er knøtt små og redd for å bli gjenkjent :/ Anonymous poster hash: d5c05...703
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Buskerud og Sogn og Fjordane er veldig ulike slik jeg ser det. Buskerud er jo mye nærmere Oslo, mye større byer, mye mer folk - mens SF er mindre urbant i gjennomsnitt. Samtidig skal det sies at SF fylkeskommune jobber voldsomt for at folk skal få de samme tilbudene som i mer urbane og mindre fjordavdelte områder, så det kommer seg her også. Jeg tenker at dere må kjenne på magefølelsen; hva er det dere ønsker dere? Når du ikke sier hvilke byer det er snakk om, så er det jo ikke så lett å hjelpe med konkrete tips.. er det virkelig så farlig om noen ser hvilke alternativer du har? Anonymous poster hash: 57283...92e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Hallingdal blir det i buskerud SF blir da førde Gjelder jobb, ikke noe studier og har ingen barn! Han fikk tilbud på begge fylkene! Anonymous poster hash: d5c05...703
Kjetil E Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Det er jo strengt tatt ingen byer i Halingdal. Ihvertfall ikke skikkelige. Kun mindre steder. Førde er langt mer by enn noe av det du har i Hallingdal.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Ja, hva kaller man hol og gol og resten for da? Anonymous poster hash: d5c05...703
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Du kan sende meg PM om du vil Å så grei du er, kan bare spør bor du i en ab\v de plassene? Anonymous poster hash: d5c05...703
Macro Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Å så grei du er, kan bare spør bor du i en ab\v de plassene? Anonymous poster hash: d5c05...703 ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå