Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal flytte men er i tvil ang de to byene vi kommer til å velge. Den ene byen er i buskerud og den andre er i sogn og fjordene. Noen som har noe formening om de to fylkene som vil dele det med oss?

Er litt i tvil om jeg skal nevne byene siden dem er knøtt små og redd for å bli gjenkjent :/

Anonymous poster hash: d5c05...703
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Buskerud og Sogn og Fjordane er veldig ulike slik jeg ser det. Buskerud er jo mye nærmere Oslo, mye større byer, mye mer folk - mens SF er mindre urbant i gjennomsnitt. Samtidig skal det sies at SF fylkeskommune jobber voldsomt for at folk skal få de samme tilbudene som i mer urbane og mindre fjordavdelte områder, så det kommer seg her også.

Jeg tenker at dere må kjenne på magefølelsen; hva er det dere ønsker dere? Når du ikke sier hvilke byer det er snakk om, så er det jo ikke så lett å hjelpe med konkrete tips.. er det virkelig så farlig om noen ser hvilke alternativer du har?

Anonymous poster hash: 57283...92e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hallingdal blir det i buskerud  :) SF blir da førde :)

Gjelder jobb, ikke noe studier og har ingen barn! Han fikk tilbud på begge fylkene! 

Skrevet

Det er jo strengt tatt ingen byer i Halingdal. Ihvertfall ikke skikkelige. Kun mindre steder. Førde er langt mer by enn noe av det du har i Hallingdal.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva kaller man hol og gol og resten for da? 

Skrevet

Tettsteder, kalles det. Ikke mye til by.

AnonymBruker
Skrevet

:) Ok

Skrevet

Du kan sende meg PM om du vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sende meg PM om du vil :)

Å så grei du er, kan bare spør bor du i en ab\v de plassene?

Skrevet

Å så grei du er, kan bare spør bor du i en ab\v de plassene? Anonymous poster hash: d5c05...703

ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...