Gå til innhold

Hund på 30 kvm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Hvordan er det å ha en irsk setter på 30kvm? Bor nærme skog og uteområder som er fine for hunder, men blir leiligheten for liten?

Anonymous poster hash: cebd0...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener nei. Hunder bør for det meste være i ro når de er inne. Det forutsetter at de får det de har behov for av fysisk og mental aktivisering ute.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en hund som er 30 kvadratmeter stor eller å bå med en hund i en leilighet som er 30 kvadratmeter stor?

Anonymous poster hash: 4c602...633
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en hund som er 30 kvadratmeter stor eller å bå med en hund i en leilighet som er 30 kvadratmeter stor?

Hahahahahaha.

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært mer skeptisk til å ha en irsk setter på 30 kvm, enn en chihuahua. Men så lenge den får stimulert seg nok ute burde det gå fint, de skal jo være i ro inne (mine hunder er to potetsekker innendørs og ute er iallefall en av de en snurrebass).

Anonymous poster hash: ff9b6...69b
Skrevet

Så lenge man har plass til en sofa og seng- har man plass til en hund er mitt motto.. inne skal den jo bare sove spise og kose;-)

• Liker 1
Skrevet

Enig med flere ovenfor her. Inne skal en hund bare slappe av og spise, det er ute aktivitetene skjer. Kjenner en som eier har to rhodesian ridgeback i en knøttliten leilighet uten noe problem. 

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over her som har skrevet at det går greit så lenge hunden får nok fysisk og psykisk stimuli ute. Men jeg synes det er veldig greit å ha nok plass til å kunne drive med litt enkel mentaltrening inne de dagene det ikke er vær for å gå lange turer (hunden min hater regn).

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahahaha.

:fnise: 

Uff, den fikk meg også til å le litt  :laugh: 

Anonymous poster hash: f53ab...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...